Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2012 08:16 - Понякога така му се искаше да каже "Кучко, колко те ненавиждам", а вместо това се получаваше обичайното "Както кажеш, скъпа"
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 20344 Коментари: 38 Гласове:
89


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
:)
:) :)

Баща и син седели на пейката пред блока, а по улицата минали две блондинки в шевролет "Корвет" -Тате, тате, виж Корвет-а! -Курвета, курвета, ама виж каква кола карат...




Мъж към жена си: -Скъпа, нещо много добре изглеждаш... сякаш правиш секс по-често от мен.





Жена забелязва, че мъж настойчиво я гледа от 10 минути. Приближава се до него и го пита:  - Извинете, ще ми помогнете ли да махна нещо от гърдите си?  - О, боже! Разбира се! Какво?  - ПОГЛЕДА ВИ!




Влиза циганче във фризьорски салон и моли за пари. Фризьора казва на един клиент:  - Гледай сега! Това е най-тъпото циганче, което съм виждал!.  Фризьорът извадил банкнота от 2 лв. и я сложил в едната си ръка. В другата сложил 2 монети по 50 стотинки. Попитал циганчето:  - Коя ръка избираш?  Циганчето избрало стотинките и си тръгнало. По-късно клиентът видял същото циганче да яде сладолед и го попитал защо взема двете монети вместо банкнотата. Циганчето отговорило:  - Защото ако взема банкнотата ще спре да показва всеки ден на клиентите си колко съм глупав.




Разговор между две блондинки: -Какво мислиш, да преспя ли с него, или не? -Преспи, щом ти харесва. -Да, ама той е един такъв съвестен... -Спокойно, тя съвестта не се предава по полов път.




Монахиня и блондинка пътували във влак. -Не мога да ви разбера как се въздържате от секс - казала блондинката.-Ето, например това палто ми го купиха за един път секс. Друг ми подари кола, трети - апартамент... Върнала се монахинята в манастира. Влязла си в килията и тъкмо да си легне да спи, на вратата се почукало. -Кой е? -Отворете, сестро. Аз съм отец Игнатий. -Я да ми се махаш от главата с тия вафли!





Седят на кафе девойка и младеж. По едно време девойката предложила:  - Дай да си отгатваме професиите.  - Ами моята започва с А и завършва на Т - казал младежът.  - АРХИТЕКТ - отгатва тя.  - Правилно - казал той - а твоята?  - Моята започва с К и завършва на А ... Младежът замълчал. Тогава девойакта му рекла: - Моята професия е КАСИЕРКА, а това, което ти се въртеше в главата, ми е само хоби.  



-------------------------------------

Здрасти, Фури, как изкара ваканцията? :):):)

Може пък навремето правилно да е познал професията й, но въпреки това да е сбъркал и като не е успял да й предаде съвест по полов път, поне се е излекувал достатъчно от разни болести, че да избере някакви си два лева: Шевролетът си е Шевролет, нищо че тя изглежда твърде добре, рядко маха нещо от гърдите си и всичко, което иска да й каже ще е вярно - поне с чиста съвест може да предлага от вафли до Корвет на която си реши. :)

Изпратено: 02:08 От: malkiatprintz
------------------------------------

 
Хихихи, Принце, ваканцията я "прекарах", а не тя мен:))) Привет от Лондон!  

 
И един бонус от Ицето (hristo27):    
Мъж на бара си поръчва една Астика. Барманът:
- Много съм зает, би ли си я взел, ей я на една ръка разстояние.
Навежда се мъжът, а през това време някой го "опъва" отзад.
На другия ден.
- Дай една Каменица.
- Ама нали пиеше Астика, защо Каменица?
- Мъжете знаят защо...        
И аз знам защо. Не това, което ви се върти в главата.:))) А това, че ви пожелавам хубава седмица, с много усмивки. :)))  



Гласувай:
91



1. mt46 - :)
10.09.2012 09:00
Ху сед!... :)
цитирай
2. furiika - :)))
10.09.2012 09:09
mt46 написа:
Ху сед!... :)



мс :)))
цитирай
3. анонимен - Липсваха ми вицовете в понеделник, Фурийке! ;)
10.09.2012 10:36
Свежарска седмица и късмет! ;)
цитирай
4. tili - Здрасти, Фюри:)))
10.09.2012 10:37
Пак научих нещо -Спокойно, тя съвестта не се предава по полов път.

Това обяснява доста неща. Глобално;-)))
цитирай
5. hristo27 - Целуват се момче и момиче. - Купил ли ...
10.09.2012 11:07
Целуват се момче и момиче.
- Купил ли си презервативи?
- Не.
- А се целуваш, сякаш вече си купил!


цитирай
6. furiika - :))) вече съм на линия ;)
10.09.2012 11:10
gogi6666 написа:
Свежарска седмица и късмет! ;)


мерси, подобно:)))
цитирай
7. furiika - привет, скъпа :)))
10.09.2012 11:12
tili написа:
Пак научих нещо -Спокойно, тя съвестта не се предава по полов път.

Това обяснява доста неща. Глобално;-)))


нали? :)))
цитирай
8. brym4ence87 - Хахаха ;-)
10.09.2012 11:13
Забавни са, Фури ;-)) Вафлите не са здравословни, а сексът е. Изводът - правете секс и ще карате Корвет! ;-)

И от мен:
1. Секс.
- А сега като порядъчен човек съм длъжен да се запозная с Вас.

2. Изкуството на свалката: Заблудете жената, че не търсите секс!



Весела седмица!
цитирай
9. furiika - здрасти, Ице! :)))
10.09.2012 11:15
[quote=hristo27]Целуват се момче и момиче.
- Купил ли си презервативи?
- Не.
- А се целуваш, сякаш вече си купил!

---------------------------------------



-Що е то целувка?
-Устен договор за даване на долния етаж под наем.


Така че, винаги с презерватив в джоба! :)))))
цитирай
10. furiika - хахахааа:))))
10.09.2012 11:19
brym4ence87 - Хахаха ;-)
11:13
Забавни са, Фури ;-)) Вафлите не са здравословни, а сексът е. Изводът - правете секс и ще карате Корвет! ;-)

Много яко римувано!:)))))Поздравления! :))))))

Весела седмица и на теб! ;)
цитирай
11. sicky - :-)))
10.09.2012 12:05
Скъпа, що ли да не ти пусна един детектив, че да не правиш секс по-често от мен?
цитирай
12. furiika - хаха:)))
10.09.2012 12:22
sicky написа:
Скъпа, що ли да не ти пусна един детектив, че да не правиш секс по-често от мен?


най-много с детектива, да е още по-често секса:)))
цитирай
13. monaliza121 - При-хаха-вет, Фурийка!:)))
10.09.2012 12:49
Гадни са тези вафлиии:)))
цитирай
14. yotovava - :)))))))))))))))))))
10.09.2012 13:46
Да се усмихнем и ние предесенно.
А оттук и денят ни :))))))))))))
цитирай
15. makont - Така си е Фури,
10.09.2012 15:15
винаги съм си мислела, че когато се обърнат към теб със "скъпа", има нещо гнило. Друго си е любовното: "Пуйко, хайде!" Изразява уважението към поотрасналото пиле и си сигурен, че няма задни мисли. Усмивчици и от мен!
цитирай
16. kamosutrov - Без мене,а? Ще видите вие!!!!!!
10.09.2012 15:58
Мацка №1 - Мъжете са големи кретени, само за секс мислят!
Мацка №2 - Има и по-големи кретени измежду тях.Които хич и не си помислят за секс!
цитирай
17. dolsineq - Весела седмица и от мен, Фури. . . ...
10.09.2012 18:22
Весела седмица и от мен, Фури...:)
цитирай
18. inel379 - :)
10.09.2012 20:01
Някои мъже май отдавна са го измислили...:)
Това "както кажеш скъпа" колко обяснения и нерви спестява само!
Пък... и време!:)
Никога не е късно да научиш нещо от блондинка!
Времената се менят, но някои нрави не!:)
Мммммм...Ето защо съвестта била толкова кът...
Ама че късмет!:)
Усмихнати летни дни и за теб! :)
цитирай
19. antivlaks - :)))))
10.09.2012 20:36
Жена забелязва, че мъж настойчиво я гледа от 10 минути. Приближава се до него и го пита:
- Извинете, ще ми помогнете ли да махна нещо от гърдите си?
- О, боже! Разбира се! Какво?
- ПОГЛЕДА ВИ!
-OK !
И ги закрил с ръце !

Добре дошла !!! Липсваше ми !
цитирай
20. furiika - :)))
10.09.2012 21:23
monaliza121 написа:
Гадни са тези вафлиии:)))


никакви вафли! Искам Ко(у)рвет!:)))))))
цитирай
21. furiika - Точно така! :)))
10.09.2012 21:27
yotovava написа:
Да се усмихнем и ние предесенно.
А оттук и денят ни :))))))))))))


Поздрави,Вал!
цитирай
22. furiika - хихи:)))
10.09.2012 21:29
makont написа:
винаги съм си мислела, че когато се обърнат към теб със "скъпа", има нещо гнило. Друго си е любовното: "Пуйко, хайде!" Изразява уважението към поотрасналото пиле и си сигурен, че няма задни мисли. Усмивчици и от мен!


Или:"Хайде, Пепи!"(галено от питон) ;):))))
Поздрави и много усмивчици!
цитирай
23. furiika - еее, как без теб, приятелю! :)))) (Извинявай, че не ти се обадихме, но пристигнахме в последния момент)
10.09.2012 21:32
kamosutrov написа:
Мацка №1 - Мъжете са големи кретени, само за секс мислят!
Мацка №2 - Има и по-големи кретени измежду тях.Които хич и не си помислят за секс!


пУ за мен кретена, с многото секс в главата(и не само там:))))))))
цитирай
24. furiika - :))) Весела да е, мила! :)))
10.09.2012 21:32
dolsineq написа:
Весела седмица и от мен, Фури...:)


;) :)))
цитирай
25. furiika - привет, приятелко! :)))
10.09.2012 21:36
inel379 написа:
Някои мъже май отдавна са го измислили...:)
Това "както кажеш скъпа" колко обяснения и нерви спестява само!
Пък... и време!:)
Никога не е късно да научиш нещо от блондинка!
Времената се менят, но някои нрави не!:)
Мммммм...Ето защо съвестта била толкова кът...
Ама че късмет!:)
Усмихнати летни дни и за теб! :)

Да, бее...баси късмета...:)))) Представяш ли си, колко съвестни щяхме да бъдем всички, ако се предаваше по полов път ;)
цитирай
26. furiika - хахахааа:)))) Е, това се казва помощ, с подръчни средства:))))))))))))
10.09.2012 21:38
antivlaks написа:
Жена забелязва, че мъж настойчиво я гледа от 10 минути. Приближава се до него и го пита:
- Извинете, ще ми помогнете ли да махна нещо от гърдите си?
- О, боже! Разбира се! Какво?
- ПОГЛЕДА ВИ!
-OK !
И ги закрил с ръце !

Добре дошла !!! Липсваше ми !



Добре заварили! И вие ми липсвахте! ;)
:)))
цитирай
27. tsanynka - Ххахах...
10.09.2012 22:43
Представяш ли си,мила,ако съвестта се предаваше по полов път...
:)))
Ето и от мене нещо:
На плажа:Гларус сваля мацка:"Тялото ви е като храм..."
Мацката:"Да,ама днес няма служба!"

Хубава вечер,Фурииии:):):)
цитирай
28. pin777 - Лудетино , къде се покри :D
10.09.2012 23:11
Ще на пукнеш от смех некой път !

Поздрави !
цитирай
29. gosho568 - хахаха :D
10.09.2012 23:25
Така и аз съм се присмивах наскоро на Корвета на един познат, въпреки че колата му е страхотна... ;]]]
цитирай
30. furiika - Цаниии:))) мани, мани, то ще е съвест, то ще е чудо:))))
11.09.2012 00:09
tsanynka написа:
Представяш ли си,мила,ако съвестта се предаваше по полов път...
:)))
Ето и от мене нещо:
На плажа:Гларус сваля мацка:"Тялото ви е като храм..."
Мацката:"Да,ама днес няма служба!"

Хубава вечер,Фурииии:):):)


Хахаха, днес няма служба, проверете утре:))))) Цани, това от дебелата книга ли е? Искам я назаем ;)

Мммм, кафето ти днес беше страхотно, приятелко, и през ум не ми минава за сън ;):))))))
Прегръдки, мила!
цитирай
31. furiika - хахахааа:)))) Не е това, което ти минава през ума:))))))
11.09.2012 00:22
pin777 написа:
Ще на пукнеш от смех некой път !

Поздрави !



Аааааа, НЕ! По-малко се смейте, че с кой ще си правя веселбата после? ;)))
Поздрави и от мен!
цитирай
32. furiika - :))) Корвет-а си е Корвет, независимо кой я кара:)))
11.09.2012 00:23
gosho568 написа:
Така и аз съм се присмивах наскоро на Корвета на един познат, въпреки че колата му е страхотна... ;]]]

цитирай
33. kamosutrov - Привет Фурийке! Що е време, напред е! Ще се видим все някога
11.09.2012 09:07
Жената е като китайски вентилатор, първо спира да духа, след това спира да се врътка, а накрая само бучи и хаби ток.
цитирай
34. bojo12345 - Две блондинки си говорят:
11.09.2012 09:14
-Реших да продам кожения диван.
-Защо?
-Върху него изневерих на мъжа си и сега ми е съвестно всеки път като го
погледна.
-Хм,ако и аз почна така да продавам,у дома ще останат само полилеите.
Усмихната седмица Фури!:)))))))
цитирай
35. furiika - :)))
11.09.2012 11:04

33. kamosutrov - Привет Фурийке! Що е време, напред е! Ще се видим все някога

правилно!
:)))
цитирай
36. furiika - ахахахаа:))) То за някои и полюлеите не са застраховани от разпродажбата(ако са по-акробатични натури):)))))
11.09.2012 11:07
bojo12345 написа:
-Реших да продам кожения диван.
-Защо?
-Върху него изневерих на мъжа си и сега ми е съвестно всеки път като го
погледна.
-Хм,ако и аз почна така да продавам,у дома ще останат само полилеите.
Усмихната седмица Фури!:)))))))


Усмихната да е за всички!:)))
цитирай
37. chalama - ha ha ha
08.10.2012 19:50
kyrti6 na pravo....blagodarq ti
цитирай
38. furiika - :)))
08.10.2012 21:28
chalama написа:
kyrti6 na pravo....blagodarq ti

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961695
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031