Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 08:20 - Щастлив брак - когато гледаш преминаващата покрай теб готина мацка, гледаш, гледаш и си мислиш "Страхотна рокля, трябва да купя такава на жена ми"
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 17118 Коментари: 40 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Мъж споделя на приятел: -Навлизам в черен период от живота си - вила на ЧЕРНОморието, ЧЕРЕН хайвер, ЧЕРЕН майбах и две мулатки: една за шофьор, една за масаж...




В кожно-венерическия кабинет:  - И къде сте хванала този букет?  - На сватбата на приятелка.



-Какво е това млад мъж? -Мъж, който става от леглото, за да си почине.




Съдят красавица. Става адвокатът:  - Господин съдия! Вие само я погледнете! Какви дълбоки очи, прекрасна шия, изумителни коси! А каква възхитителна гръд! Какво дупе! Какви крака... Аз свърших, господин съдия.  Съдията:  - Аз също, но това няма нищо общо с делото.




Мъж към приятеля си: -Ти вярваш ли в прераждането? -Вярвам, разбира се! Непрекъснато срещам жени, които казват че са на 25 години, а си спомнят събития отпреди 45.




-Защо жените обичат строителите?  -Защото строителите бързо започват и дълго не свършват...




Урок по български език:  - Деца, намислете си три думи, започващи с буквата Д.  Всички мълчат. Иванчо:  - Демагогия, Девалвация, Демокрация.  Учителката:  - Хубави думи, откъде ги знаеш?  - От татко.  -А какво означават?  - Демагогия - това е, когато мама казва, че твърдия хуй е по-добър от мекия, Девалвация - това е, когато мама заменя златното сърце на мъжа си, за железния хуй на съседа, а Демокрация - това е, когато те пращат на пичка си лелина, а ти отиваш където си искаш.





С мъжете беше прекалено директна...  Не обичаше излишни сантименти.  Предпочиташе излишни сантиметри...




Аз също ще бъда директна -  ведро настроение през цялата седмица! :):):)



Гласувай:
84



1. brym4ence87 - Весело и свежо настроение, Фурийке ;-)
17.09.2012 10:53
- Добре манипулираш мъжете! Кажи, как успяваш?
- Важното е добре да го хванеш за манипулатора.
------------------------------------------------------------------------
Жена пита мъжа си:
- Вярно ли е, че с какъвто се събереш, ставаш такъв?
- Така е.
- Ами събирай се с някои е*ачи, де! – подканила го тя.
--------------------------------------------------------------------------------

Поздрави ;-))
цитирай
2. furiika - хахаха:)))) ето къде е контиката - в манипулатора :))))
17.09.2012 11:07
brym4ence87 написа:
- Добре манипулираш мъжете! Кажи, как успяваш?
- Важното е добре да го хванеш за манипулатора.
------------------------------------------------------------------------
Жена пита мъжа си:
- Вярно ли е, че с какъвто се събереш, ставаш такъв?
- Така е.
- Ами събирай се с някои е*ачи, де! – подканила го тя.
--------------------------------------------------------------------------------

Поздрави ;-))


Поздрави и внимавай с какви се събираш!:)))
цитирай
3. анонимен - Хубава колекция за понеделник сутрин - гарантира доброто настроение! ;)
17.09.2012 11:11
Един и от мен:

Ляга Вуте при Пена и й казва:
- Без гащи съм...
- Остави ме да спя сега! Утре ще ти ги изпера
---------------------------
Всеки с подсъзнанието си ;))

Успешна и весела седмица, Фурийке, и да живее Демокрацията ;)))))
цитирай
4. furiika - :)))
17.09.2012 11:28
gogi6666 написа:
Един и от мен:

Ляга Вуте при Пена и й казва:
- Без гащи съм...
- Остави ме да спя сега! Утре ще ти ги изпера
---------------------------
Всеки с подсъзнанието си ;))

Успешна и весела седмица, Фурийке, и да живее Демокрацията ;)))))



Хубаво нещо е демокрацията, нали? ;) Да живее!:)))
Весела седмица и на теб!
цитирай
5. kass - :)))...
17.09.2012 12:35
Поздрави Фури, преражданията са хубаво нещо, човек трябва да става сутрин за да си почине...
цитирай
6. miaa - Успешна, щастлива и усмихната с...
17.09.2012 12:47
Успешна, щастлива и усмихната седмица, Furika:)))
цитирай
7. hristo27 - Весела седмица, Фури! Успешна да е новата учебна година.
17.09.2012 12:54
" И Бог създаде жената ... И няма почивка, нито за мъжа, нито за Бог ... "

" Не е вярно, че блондинките не могат да пазят тайна. Тъй като се налага да помнят, а това не е лесна работа, те най-добре се справят колективно. "
цитирай
8. furiika - :)))
17.09.2012 13:05
kass написа:
Поздрави Фури, преражданията са хубаво нещо, човек трябва да става сутрин за да си почине...


дааа, и почивките са хубаво нещо:)))
Поздрави, Кас! ;)
цитирай
9. furiika - Благодаря ти, Миа! :)))
17.09.2012 13:10
miaa написа:
Успешна, щастлива и усмихната седмица, Furika:)))


Успешна, щастлива и ако може в черен нюанс, като черен Майбах, черен хайвер и т.н.:))))
цитирай
10. furiika - Весела да е, Ице! :)))
17.09.2012 13:11
hristo27 написа:
" И Бог създаде жената ... И няма почивка, нито за мъжа, нито за Бог ... "

" Не е вярно, че блондинките не могат да пазят тайна. Тъй като се налага да помнят, а това не е лесна работа, те най-добре се справят колективно. "


И по-малко почивка за вас - мъжете, че и за Бог:)))))
цитирай
11. antivlaks - :)))))
17.09.2012 13:24
Абеееее .......и в офиса не може да си почине човек !
........нито и на строежа !
........нито и в съда !
Няма почивка за мъжете ! Затова умират по-млади !
цитирай
12. furiika - :))))))))))
17.09.2012 13:33
antivlaks написа:
Абеееее .......и в офиса не може да си почине човек !
........нито и на строежа !
........нито и в съда !
Няма почивка за мъжете ! Затова умират по-млади !



аааа, то там не се знае:)))
цитирай
13. antivlaks - Да попитам ....
17.09.2012 13:50
ако си помисля "Страхотно бельо ! Трябва да купя такова и на жена ми!" .....щастлив ли е бракът ни!?
:)))))
цитирай
14. furiika - хаха:)))
17.09.2012 13:59
antivlaks написа:
ако си помисля "Страхотно бельо ! Трябва да купя такова и на жена ми!" .....щастлив ли е бракът ни!?
:)))))



Ако е бельо, не вярвам да е пълно щастието в брака ти:)))))))))))
цитирай
15. makont - Ето защо съдийте не съдят като хората,
17.09.2012 15:52
много им слаб ангелът. Усмивки, Фури, и този път бяха страхотни.
цитирай
16. tota - Привет!
17.09.2012 15:57
И нещо от живота.
Рускиня, омъжена за българин по време, когато слиповете бяха дефицит.
Към съпруга си: О, мило, сега вече съм спокойна, че няма да ми изневеряваш. А, той: Не се безпокой, миличка, когато се наложи да се събличам, едновременно ще събувам и слиповете и панталоните. Така никой няма да види, че тук - там скъсани или овехтели.
цитирай
17. gothic - :)))
17.09.2012 17:17
Лошото е, че от Даймлер-Бенц май спряха кранчето на Майбах. Та май ще трябва да се задоволя с Ролс Ройс...
цитирай
18. анонимен - Три хиляди и не знам колко си проч...
17.09.2012 17:29
Три хиляди и не знам колко си прочита?!
Нали не мислиш,че толкова хора са те прочели?!
Абсурд!Не са повече от 5-6-коментиралите те.Не броим Антивлак,той май си е твой профил.
Колко ли трябва да е поласкано егото ти, като се видиш на първа с глупави вицове и минимален интерес......пардон МАКСИМАЛЕН:)))))))
Подобни люде ме забавляват страшно много!
цитирай
19. furiika - интересно...одобрих 7 коментара, а нито един не е излязъл...
17.09.2012 17:45
имаше временно спиране на сайта за профилактика, дали от това не е последвал този бъг...а и над 3000 прочита това е абсурдно.
Някой има ли обяснение на проблема?
цитирай
20. kardamom - :)
17.09.2012 17:47
приятелкоооо...
усмихна ме..
размечтах се.. за разни уйкенди...
:))))
цитирай
21. kamosutrov - Ето ме и мене! Нещо на секрретарско го ударихте, та да внеса своята лепта
17.09.2012 21:10
секретарка: Цифричките на клавиатурата ми не работят!
админ: Натиснете NumLock.
секретарка: Натиснах, не помага!
админ: Чай? Кафе?
секретарка: Не може ли направо да се е*еме?
админ: НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ ПИТАМ!!!
цитирай
22. razkazvachka - думичките с Д, вероятно има и с други букви...
17.09.2012 21:35
на въпроса за бельото - не че бракът не е щастлив, но все взима два номера по-голямо... чудя се къде го гледа...
цитирай
23. furiika - хахах, тота:)))) Трия, трия и все толкова седят коментарите ти:)))По-късно ще пробвам пак, дано влезе в час системата:)))
17.09.2012 21:40
tota написа:
И нещо от живота.
Рускиня, омъжена за българин по време, когато слиповете бяха дефицит.
Към съпруга си: О, мило, сега вече съм спокойна, че няма да ми изневеряваш. А, той: Не се безпокой, миличка, когато се наложи да се събличам, едновременно ще събувам и слиповете и панталоните. Така никой няма да види, че тук - там скъсани или овехтели.


Като знам колко са чисти и спретнати рускините... добър отговор е дал съпругът:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
24. furiika - Готик, :)))
17.09.2012 21:41
gothic написа:
Лошото е, че от Даймлер-Бенц май спряха кранчето на Майбах. Та май ще трябва да се задоволя с Ролс Ройс...



И Ролс Ройс върши работа, важното е да е в черния ми период:))))
Поздрави, приятелче! ;)
цитирай
25. furiika - А подобни люде като теб, в началото ме забавляваха, но сега сте ми през дънната платка, че и оттатък.
17.09.2012 22:03
анонимен написа:
Три хиляди и не знам колко си прочита?!
Нали не мислиш,че толкова хора са те прочели?!
Абсурд!Не са повече от 5-6-коментиралите те.Не броим Антивлак,той май си е твой профил.
Колко ли трябва да е поласкано егото ти, като се видиш на първа с глупави вицове и минимален интерес......пардон МАКСИМАЛЕН:)))))))
Подобни люде ме забавляват страшно много!


Оставям на Антивлакс да ти отговори чий профил е.
А от мен - жалки сте и комлексирани. Жалки и просташки са и забавленията ви - повечето от тях. Май много време и внимание отделих.
цитирай
26. furiika - Приятелкоооо :* :)))
17.09.2012 22:19
kardamom написа:
приятелкоооо...
усмихна ме..
размечтах се.. за разни уйкенди...
:))))


ох, и аз...:))))))
Поздрави и прегръдки, мила!
цитирай
27. furiika - Здравей, приятелче :))) Нали не си и ти мой ник, че се разбуни кошера на тези, които са ти любимци, а и не само на теб:)))
17.09.2012 22:27
kamosutrov написа:
секретарка: Цифричките на клавиатурата ми не работят!
админ: Натиснете NumLock.
секретарка: Натиснах, не помага!
админ: Чай? Кафе?
секретарка: Не може ли направо да се е*еме?
админ: НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ ПИТАМ!!!


И мойта клавиатура се ебава нещо, ама аз пия Джони Уокър ;) :)))))
цитирай
28. furiika - :))) вероятно е така:)))
17.09.2012 22:30
razkazvachka написа:
на въпроса за бельото - не че бракът не е щастлив, но все взима два номера по-голямо... чудя се къде го гледа...



С гледане може и да се сгреши номера на бельото(като знаем колко ненаситно е човешкото око):), друго е да се вземе точна мярка с "подръчни" средства:)))))
Поздрави и усмивки, приятелко! ;)
цитирай
29. kamosutrov - С Джони става... Няма да те питат какво си разляла, направо ще идват да оправят
17.09.2012 23:52
Добре де, твой ник съм. И к`во от това? Щом някой може да се клонира 150 пъти, ние що да не можем? Ем ти си хубава и секси, а не като ония грозници.
цитирай
30. furiika - малииии, изчервих се...:)))))))))))
18.09.2012 00:19
kamosutrov написа:
Добре де, твой ник съм. И к`во от това? Щом някой може да се клонира 150 пъти, ние що да не можем? Ем ти си хубава и секси, а не като ония грозници.



Само да не ме урочасаш.:))))))
цитирай
31. antivlaks - Три хиляди и не знам колко си проч...
18.09.2012 08:33
анонимен написа:
Три хиляди и не знам колко си прочита?!
Нали не мислиш,че толкова хора са те прочели?!
Абсурд!Не са повече от 5-6-коментиралите те.Не броим Антивлак,той май си е твой профил.
Колко ли трябва да е поласкано егото ти, като се видиш на първа с глупави вицове и минимален интерес......пардон МАКСИМАЛЕН:)))))))
Подобни люде ме забавляват страшно много!


По принцип ненавиждам анонимните ,но понеже ми направи честа да ме припознаеш с една блогърка ,която обичам и уважавам ,ще ти кажа ,че доста сеиоозни блогъри ме познават лично и могат да гарантират ( най-малкото ,че съм мъж,а не п..ка като тебе ) за мен !

Прекалено много внимание ти обърнах !Ако искаш по-вече секс..... пиши ми в "лични"!
цитирай
32. antivlaks - на въпроса за бельото - не че бракът ...
18.09.2012 08:40
furiika написа:
razkazvachka написа:
на въпроса за бельото - не че бракът не е щастлив, но все взима два номера по-голямо... чудя се къде го гледа...



С гледане може и да се сгреши номера на бельото(като знаем колко ненаситно е човешкото око):), друго е да се вземе точна мярка с "подръчни" средства:)))))
Поздрави и усмивки, приятелко! ;)


Тъй ами ! "Око да види -ръка да пипне "....дори и Апостол Томма това е направил !
цитирай
33. pevetsa - Сега ставам от леглото за да си по...
18.09.2012 08:45
Сега ставам от леглото за да си почина, ... и да си те поздравя приятелко :))))
цитирай
34. furiika - хаха:))) antivlaks
18.09.2012 09:07
аз може ли да ти пиша на лични... ;)
:))))))))))))))))
Хубав и усмихнат ден!
цитирай
35. furiika - хихи:))) Приятна почивка, приятелче!
18.09.2012 09:09
pevetsa написа:
Сега ставам от леглото за да си почина, ... и да си те поздравя приятелко :))))


Че довечера пак "работа" може да ти се отвори. ;)

Поздрави и от мен!:)))
цитирай
36. antivlaks - аз може ли да ти пиша на лични. . . ;...
18.09.2012 10:56
furiika написа:
аз може ли да ти пиша на лични... ;)
:))))))))))))))))
Хубав и усмихнат ден!


За теб вратата е винаги отворена!
При мен денят е идеален ! Напече едно слънце .......направо лято ! :))))

цитирай
37. monaliza121 - Привет, Фурийка!:))
18.09.2012 11:51
От черните периоди може да ти стане много бяло:)))
цитирай
38. furiika - :))) привет! ;)
18.09.2012 12:55
monaliza121 написа:
От черните периоди може да ти стане много бяло:)))


несъмнено:)))
цитирай
39. bojo12345 - Съдията: Обвиняемия , какво има да кажете по случая?
20.09.2012 01:15
-Прибирам се от работа и гледам - жената гола в леглото,прозорецът отворен и един по гащета бяга по улицата.Взех хладилника,бам през прозореца и сега тоий ме съди!!!
-А обвинението има ли да добави нещо?
- Тичам си аз и изведнъж-бамедин хладилник отгоре ми.Счупи ми крака!
- А свидетелят,Вие ще добавите ли нещо?
- Ами стоя се аз в хладилника..:)))))))
цитирай
40. mero2 - хехе :))
21.09.2012 22:36
Забавно е тук. Xубави са вицовете.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972557
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930