Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2013 08:58 - Демокрация - това е, когато два вълка и едно агне гласуват за вечерното меню. Свобода - това е, когато добре въоръжени агнета оспорват резултата от това гласува
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13493 Коментари: 18 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)
 

Студентка се връща след полунощ в квартирата и казва на своите съквартирантки: - Няма да повярвате. Само като изпих половинка водка и бикините ми сякаш мъжка ръка ги свали! 




Жена казва на мъжа си: - Искам косата ми да порасне толкова дълга, че да ми скрива гърдите. - И защо? - За да ходя на плаж без сутиен! Мъжът се шегува: - Ако не се бръснеш отдолу, на плажа можеш да отидеш и без гащи...





След преглед дама се връща при гинеколога: "Извинете, да сте виждали тук някакви бикини?" "Не, не съм виждал", отговорил лекарят.  След известно време, той я среща в коридора. "Намерихте ли бикините?" "Намерих ги", отговорила дамата. "Забравила съм ги при зъболекаря!"





Млада булка се хвали пред семейството си:  - На медения месец отидохме в Хавай, после в Лас Вегас и накрая в Баден-Баден. След това... Бабо, защо мълчиш? Къде прекара медения си месец с дядо?  - В спалнята!





Виждайки внука си за пръв път, свекървата ми заяви:  – Това дете изобщо не прилича на моя син!
 Наложи се да си вдигна полата и да й кажа: 
– Виж, мамо... това тук да ти прилича на ксерокс?! 





Баба към внучката си: – Как е твоят грейпфрут?  – Бабо, не ми е грейпфрут! Той ми е бойфренд!





Син пише писмо на майка си от Африка:  - Скъпа мамо, докато бях в командировка, Мария ми роди син. Тя казва, че се е родил бял, но тъй като не е имала достатъчно мляко и го е хранила с млякото на една черна жена, и детето е станало черно.  Отговор на майката:  - Скъпи сине, когато те родих теб, аз също нямах достатъчно мляко и затова те храних с мляко от крава, но рога ти поникнаха чак когато стана на 33 години!





Лъжица и вилица си говорят:  - Харесва ли ти новия ни нож?  - Сладък е, но забележително тъп.




Съвет към младите девойчета: "Учете момичете, учете, така някой ден ще се ебете с който искате, а не с когото трябва!"        
А моят съвет към вас е: "Пускайте се по-често по течението и се усмихвайте повече!" :):):)



Гласувай:
83



1. brym4ence87 - Усмихваме се. ;-)
20.05.2013 11:13
Весела седмица и на теб, Нели!
цитирай
2. minavamottuk - Абе
20.05.2013 11:27
фурийка си
цитирай
3. furiika - Весела седмица, бръмче! :)))
20.05.2013 11:44
brym4ence87 написа:
Весела седмица и на теб, Нели!

цитирай
4. furiika - :)))
20.05.2013 11:45
minavamottuk написа:
фурийка си

цитирай
5. viovioi - жълтите букви не моам ги чета Нели!
20.05.2013 13:23
Какво става защо пожълтяхме?
цитирай
6. furiika - хаха:)))
20.05.2013 13:56
Вили, за разнообразие и цветност, мила! :)))))))
цитирай
7. monaliza121 - Еха, Фурийка, да наострим ножов...
20.05.2013 14:40
Еха, Фурийка, да наострим ножовете,а?:))))
Уамивки!:)
цитирай
8. furiika - хихи:))) Колко му е :)))
20.05.2013 15:47
Поздрави, приятелко! ;)
цитирай
9. jeremy231 - Взимам повод от едно заглавие тук. Смятам да го докарам до виц
20.05.2013 17:07
Станишев остави ергенлъка, влиза женен в новото НС.
Вигенин и Меликов плачат безутешно и хлипат, "на кого ни оставяш, отстъпникоооо!"
цитирай
10. kass - весела седмица Фури,
20.05.2013 17:31
с пожелания, никога да не ти се налага да ходиш на зъболекар и гинеколог в един и същи ден... :)...
Поздрави!
цитирай
11. gogi6666 - Днес и малко носталгия по онези хубави студент(с)ки (години). ;)))
20.05.2013 19:28
И повече усмивки, Фурийке! Поздрави. :)
цитирай
12. jeremy231 - Фури, като пишеш за гинеколози, никой не ти е крив. :-)))))))))
20.05.2013 21:50
в стара София, рано сутринта продавач на мляко се дере с пълно гърло: МЛЕКАРООООООООО! МЛЕКАРООООООООО!
Сънен господин отваря прозореца и казва : Какво си се развикал посред нощ, бе! Я, виж колко е часа!
Млекаря отговаря: Мляко продавам ,господине. Трябва да го продам...
Сънения му казва : Виж какво..Аз съм гениколог, да си ме чул да рева през деня ПУТКАРООООО! ПУТКАРООООО!, когато нямам пациентки? А?
цитирай
13. furiika - jeremy231 ,
20.05.2013 22:29
виж каква провокация е едно заглавие само :))))
цитирай
14. furiika - Оооо, Касс, в никакъв случай! Знам ли, може и гола да се прибирам след толкова кабинети и лекари:)))
20.05.2013 22:31
kass написа:
с пожелания, никога да не ти се налага да ходиш на зъболекар и гинеколог в един и същи ден... :)...
Поздрави!



Поздрави и от мен! ;)
цитирай
15. furiika - хаха:))) Гоги,
20.05.2013 22:33
биваха си ги хубавите студент(с)ки (години), нали? ;)

Поздрави и усмивки, приятелче!
цитирай
16. furiika - този ми напомня за циганката, дето на забележката на гинеколога че много лошо й миришела путката, тя му казала да е станал цветар, не путкар:)))
20.05.2013 22:36
jeremy231 написа:
в стара София, рано сутринта продавач на мляко се дере с пълно гърло: МЛЕКАРООООООООО! МЛЕКАРООООООООО!
Сънен господин отваря прозореца и казва : Какво си се развикал посред нощ, бе! Я, виж колко е часа!
Млекаря отговаря: Мляко продавам ,господине. Трябва да го продам...
Сънения му казва : Виж какво..Аз съм гениколог, да си ме чул да рева през деня ПУТКАРООООО! ПУТКАРООООО!, когато нямам пациентки? А?

цитирай
17. furiika - трябва, приятелко:))) няма се даваме, я! :)))
20.05.2013 23:11
milady написа:
XUbava sedmica ,Furiii...THank you :))



Поздрави и усмивки и от мен! ;)
цитирай
18. bahtibale - в стара София, рано сутринта про...
08.06.2013 11:42
jeremy231 написа:
в стара София, рано сутринта продавач на мляко се дере с пълно гърло: МЛЕКАРООООООООО! МЛЕКАРООООООООО!
Сънен господин отваря прозореца и казва : Какво си се развикал посред нощ, бе! Я, виж колко е часа!
Млекаря отговаря: Мляко продавам ,господине. Трябва да го продам...
Сънения му казва : Виж какво..Аз съм гениколог, да си ме чул да рева през деня ПУТКАРООООО! ПУТКАРООООО!, когато нямам пациентки? А?



Между другото, този виц се разказваше преди 30 и повече години, за действителен случай с Благоевградският гинеколог д-р Бобчев. Мир на праха му, мисля, че не е между живите вече.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972620
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930