Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2013 07:52 - Имаш ли шкембе?
Автор: dani3lka Категория: Забавление   
Прочетен: 1858 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едно зайче отива в ресторанта: - Имаш ли шкембе? - Имам. - А имаш ли свински врат? - Имам. - А свински бутове? - Имам. - Леле! Сигурно си много грозен!


Четирима студенти имали изпит в понеделник, но в неделя се събират "на по бира" и се напиват здраво. Понеделник закъсняват за изпита с 2 часа. Въпреки това отиват до университета и с обясненията, че са пътували от провинцията и по пътя са спукали гума, молят професора да ги изпита в друг ден. Професорът се съгласява и им дава нова дата следващият понеделник. Този път те се явяват навреме. Професорът ги посреща с усмивка:
- Колеги, изпитът днес ще е само с един въпрос и ако отговорите правилно ще вземете изпита, но при 1 условие, да сте в различни стаи!
- Страхотно! - съгласяват се студентите, и отиват в четири различни стаи.
Професорът им раздава билетчетата, на които им е написал само един въпрс:
- "Коя гума спукахте?!"


Млад мъж отива да се изповяда. Свещеникът взима кандилницата и казва:
- Кажи, чедо!
- Отче, оправял съм козата.
- Простено да ти е!
- Отче, оправял съм вдовички.
- Простено да ти е!
- Отче, голям грях имам - оправял съм ученички и студентки...
- Къде ги намирате бе, при мен само бабички идват!


Учителката пита:

-Коя е фамилията на автор, която започва с К и завършва с В?
Иванчо казва: Каралийчев!
-Не, Каравелов, но ми харесва начина ти на мислене!
-Коя е фамилията на автора, която започва с В и завършва на В?
-Вазов- отговаря Иванчо.
-Не, Вапцаров, но ми харесва начина ти на мислене!
След часа Иванчо пита госпожата:
-Кой е автора, чиято фамилия започва с Х в средата има У, а в края Й.
Госпожата го завежда при директора, а Иванчо казва:
- Аз ви питах за Хемингуей, но ми харесва начина ви на мислене!


Кафе в Париж, на масата седи жена, приближава се мъж:

- Мадам бърза ли?
- Мадам не бърза...
- Мадам ще пийне ли чашка кафе?
- Мадам ще пийне кафе...
... Пият кафе.
- Мадам семейна ли е?
- Мадам е семейна...
- Мадам може ли да звънне на мъжа си и да съобщи, че е изнасилена от непознат мъж?
- Мадам може да звънне и да съобщи, че е изнасилена от непознат мъж шестнадесет пъти!
- Шестнадесет пъти!?
- Мосю бърза ли?



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dani3lka
Категория: Забавление
Прочетен: 49716
Постинги: 36
Коментари: 5
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031