Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2013 10:10 - Дупе, дрехи и пари не пазИ за старини…
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 24668 Коментари: 12 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Какво си мислят жените, когато отказват секс със следните 10 фрази: 
1.”Ти си ми като брат.” (Ти си последният, с когото бих излязла)  2. “Имаме малка разлика в годините” (Ти си развалина)  3. “Ти не ме привличаш в “този” смисъл.” ( Ти си най – уродливият изрод, който познавам)  4. “Трябва да съм наясно с чувствата си.” (И без такъв дебил си имам достатъчно ухажори)  5. “Вече си имам приятел.” (Ако мога така да нарека котарака си)  6. “Не излизам с колеги.” (Не бих излязла с теб даже, ако работехме в различни градове, да не говорим пък в една и съща сграда)  7. “Не ти, а аз съм причината.” (Ти си причината, не аз)  8. “Искам да направя кариера.” (Даже такава скучна работа като моята е за предпочитане пред теб)  9 .”Дала съм обет за безбрачие.” (Само за пред такива глупаци като теб)  10. “Нека си останем приятели.” (Искам да споделям с теб за всички мъже, с които се срещам и спя) 
Какво си мислят мъжете, когато отказват секс със същите 10 фрази: 
1. “Ти си ми като сестра.” (Ти си грозна)  2. “Имаме малка разлика в годините” (Ти си грозна)  3. “Ти не ме привличаш в “този” смисъл.” (Ти си грозна)  4. “Трябва да съм наясно с чувствата си.” (Ти си грозна)  5. “Вече си имам приятелка.” (Ти си грозна)  6. “Не излизам с колежки.” (Ти си грозна)  7. “Не ти, а аз съм причината.” (Ти си грозна)  8. “Искам да направя кариера.” (Ти си грозна)  9. “Дал съм обет за безбрачие.” (Ти си грозна)  10. “Нека си останем приятели” (Ти си грозна)




Учителката пита учениците: - Деца. Днес ще учим за професиите. Някой от вас, знае ли какво е стоматолог?  Само Иванчо вдига ръка. Учителката рискува и го вдига: - Кажи, Иванчо!  - Френски гинеколог, госпожице!




Сър, онзи господин иска да ви предизвика на дуел. - Какъв дуел – френски с шпаги до първата капка кръв, или английски с пистолети до смърт? - Български – ще дойде с приятели и ще ви пребият.




Двама си седят, единият решава кръстословица.  - Кажи ми "женски полов орган"?  - Хоризонтално или вертикално?  - Какво значение има?  - Ако е хоризонтално е "уста".




Хванал един мъж златната рибка, и разбира се тя му казала, че ще му изпълни три желания. Помислил и казал: - Направи ме умен. Златната рибка изпълнила. Харесало му на мъжа и казва: - Направи ме още по-умен. - Ще е трудно, но добре, - казала Златната рибка. За трето желание мъжа пак казал: - А може ли още по-умен? - Ами може, но ще има странични ефекти. - Какви? - Ще ти порастнат гърди и ще имаш цикъл.




Жена казва на мъжа си: - Отиди в магазина и купи яйца. Мъжът се майтапи: - Аз имам две яйца. Стигат ли? Тя, също на майтап: - А те стават ли за ядене? Той: - Не, но стават за близане! Тя: - Чудесно! Утре си ги оближи за закуска!




С вас ще се срещнем на закуска следващия вторник. Поздрави и до скоро! :)))

 



Гласувай:
62



1. joysii - Хахахаха - "ти си грозна&q...
29.07.2013 10:31
Хахахаха - "ти си грозна".......!
Фури, весела седмица,миличка! Винаги ме разсмиваш!
цитирай
2. furiika - :)))))))))
29.07.2013 10:33
joysii написа:
Хахахаха - "ти си грозна".......!
Фури, весела седмица,миличка! Винаги ме разсмиваш!


Весела и на теб, мила! ;)
цитирай
3. net - :)))
29.07.2013 13:56
УСПЯ- В КРАЯ НА МЕСЕЦА И В НАЧАЛОТО НА РАБОТНАТА СЕДМИЦА!
ИМАМ ЕНТУСИАЗЪМ ЗА РАБОТА.
Няма друг начин да станеш по-умен, освен да си жена!!!!
Ще се смея, поне до другата седмица.
цитирай
4. monaliza121 - Поздрав!:)
29.07.2013 16:28
Хаха, обмислям приложението на "българския дуел" в семейството:)))))
цитирай
5. furiika - :)))
29.07.2013 18:47
net написа:
УСПЯ- В КРАЯ НА МЕСЕЦА И В НАЧАЛОТО НА РАБОТНАТА СЕДМИЦА!
ИМАМ ЕНТУСИАЗЪМ ЗА РАБОТА.
Няма друг начин да станеш по-умен, освен да си жена!!!!
Ще се смея, поне до другата седмица.


значи всичко е точно :)))))))))
цитирай
6. furiika - мила приятелко,
29.07.2013 18:49
monaliza121 написа:
Хаха, обмислям приложението на "българския дуел" в семейството:)))))


и непременно да споделиш, когато ти хрумне нещо:)))
цитирай
7. jeremy231 - Идааааааааа!
29.07.2013 20:32
свещенник и секси жена са в автобуса. Автобуса намалява рязко, жената се обляга на свещенника, поглежда го и казва "УАУ!...."
Това не е "УАУ!, госпожо - казва спокойно свещенника.Това е ключът от параклиса
цитирай
8. jeremy231 - и още един.
29.07.2013 20:34
Хванал един негър златната рибка и тя му казала за стандартните три желания.
Направи ме бял, да имам много вода и непрекъсднато да се срещам с много жени.
Нямаш проблем, брато, пляснала с опашка златната рибка и го превърнала в ...биде.
цитирай
9. antivlaks - Остарях без да съм знаел ,че съм лeсбийка ! :D
29.07.2013 22:16
Влиза мъж в бар, настанява се до две ослепително красиви момичета и поръчва:
- Барман, два коктейла за момичетата.
- Напразно си губите времето, ние сме лесбийки. - отговаря едната.
- Как да го разбирам?!
- Ами така, ние обичаме да правим секс със жени.
Мъжът отново поръчва:
- Барман, три коктейла за нас лесбийките.
цитирай
10. furiika - jeremy231 :))))
29.07.2013 22:34
закъсняваш, приятелче! :)))
цитирай
11. furiika - antivlaks:)))))))
29.07.2013 22:36
да му се невиди, и аз не знаех до този момент, че съм педераст:)))))))))
цитирай
12. compassion - знаех си,
30.07.2013 14:21
рибката като ме е създала жена е била ядосана на някой мъж.
цитирай
13. furiika - хаха:)))
31.07.2013 20:46
compassion написа:
рибката като ме е създала жена е била ядосана на някой мъж.


най-вероятно :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971598
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930