Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2013 09:00 - Най-добрият анти-стрес - сладък сън, след страстен секс.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 10758 Коментари: 17 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Някакъв пич се прибира и пред асансьора се засича с дъщерята на съседите.  - Ей, много готина блузка!  - Нали? - цъфва с 24 карата усмивка момичето и прошепва с влажен поглед:  - А ако ти кажа, че под нея нямам нищо?  - А, не се притеснявай, ще пораснат.




Жена се опитва да се освободи от досадник: - Знаеш ли, ти ми напомняш океана. . .  - Защото съм такъв голям и силен?  - Не, защото от теб непрекъснато им се повдига.



За длъжност "секретарка" в една фирма се явяват три кандидатки, една от друга по-хубава. Шефът задава и на трите един и същи въпрос: -Девствена ли си? Първата отговаря: -Да. -Свободна сте - отсякъл шефът. Втората се позамислила и казала: -Не. -Свободна сте. Третата отговорила: - Когато ме назначите на работа, сам ще се убедите. -Назначена сте!- приключил с интервюто шефът.



Младеж се рибира с три мацки и вика на майка си: -Маме, познай коя от тях ми е годеница и ще се женим? -Ей тая, в средата - казала майката. -Браво! Как позна? -Само като я гледам и ме дразни!




Консервативният университет по архитектура, строителство и геодезия стартира новата учебна година. Ректорът обяснява на първокурсници правилата:  - Забранено е посещението на женските общежития от момчета, както и мъжките - от момичета. Първото нарушение се наказва с глоба в размер на 20 лв, второто - 40 лв., а третият път - 60лв. Има ли нещо неясно?  Един от студентите вдига ръка:  - А колко е месечната такса?



- Мамо, а хората от земята ли се появяват? - Защо така реши, дъще? - Чух дядо да пита тате:"От къде я изкопа тази жена?"




- Докторе, и в какви пози може да се гарантира, че няма да забременея?  - Ами, например, жената лежи на леглото, а мъжът - на дивана.




И ние така спим в къщи, за да е пълна гаранцията. Усмивки! :)))))
 



Гласувай:
75



1. hristo27 - Усмихната седмица ти желая!
25.11.2013 12:00

Човек идва на работа и се оплаква:
- Цяла вечер сънувах еротични сънища, истинско мъчение!
Колегите му го попитали:
- Защо пък мъчение?
А той отговорил:
- Защото всички бяха на английски и нищо не разбрах!
цитирай
2. mt46 - ...
25.11.2013 12:23
Антистресова седмица!... :)
цитирай
3. furiika - много е лошо, когато има езикова бариера:)))))
25.11.2013 13:25
hristo27 написа:

Човек идва на работа и се оплаква:
- Цяла вечер сънувах еротични сънища, истинско мъчение!
Колегите му го попитали:
- Защо пък мъчение?
А той отговорил:
- Защото всички бяха на английски и нищо не разбрах!




особено в еротичните сънища:)))
Поздрави и усмихната седмица!
цитирай
4. furiika - оооо, мерси! :))) Подобно!
25.11.2013 13:26
mt46 написа:
Антистресова седмица!... :)



:)))
цитирай
5. monaliza121 - А колко е месечната такса?:)))
25.11.2013 14:04
Хахах, поздрав и усмивка за цялата седмица!:)
цитирай
6. jeremy231 - Време е и за мене
25.11.2013 14:33
Крали Марко и Д`Артанян се срещат на една пътека. Ей, пейзан, направи ми път, бе! Извикал Д`Артанян. А? К`во? Да ми направиш път, казах. Аз съм мускетар и благородник! Да, бе път ще ти правя. Я си еби майката! Тогава ще се дуелираме, простако! Ми, хубаво... 5 минути по късно излиза Крали Марко, бърше кръвта от меча и си мърмори: Тоя пък.. За малко да ми извади очите с някаква тел...
цитирай
7. furiika - благодаря ти, приятелко! :)))
25.11.2013 15:29
monaliza121 написа:
Хахах, поздрав и усмивка за цялата седмица!:)



Много усмивки и за теб!
:)))
цитирай
8. furiika - добре дошъл! :)))
25.11.2013 17:06
jeremy231 написа:
Крали Марко и Д`Артанян се срещат на една пътека. Ей, пейзан, направи ми път, бе! Извикал Д`Артанян. А? К`во? Да ми направиш път, казах. Аз съм мускетар и благородник! Да, бе път ще ти правя. Я си еби майката! Тогава ще се дуелираме, простако! Ми, хубаво... 5 минути по късно излиза Крали Марко, бърше кръвта от меча и си мърмори: Тоя пък.. За малко да ми извади очите с някаква тел...



:)))
цитирай
9. novitejivotni - Хайде и то мен
25.11.2013 17:15
Понеже зимата почти е дошла, присетих да споделя:

Зимно правило номер едно:
Не лапайте снежинки, докато не се убедите, че всички птички са отлетели на юг.

И като казах птички, се сетих и за този:

Не спирам да се чудя на гълъбите...
Как успяват черна кола да я нас*рат в бяло, а бяла - в черно...
цитирай
10. brym4ence87 - Приветствам антистрес лечението! Гарантирано действа!
25.11.2013 19:23
Поздрави, Нели! ;-)
цитирай
11. furiika - ахахахаа:))) това за гълъбите е съвсем вярно:)))
25.11.2013 19:51
novitejivotni написа:
Понеже зимата почти е дошла, присетих да споделя:

Зимно правило номер едно:
Не лапайте снежинки, докато не се убедите, че всички птички са отлетели на юг.

И като казах птички, се сетих и за този:

Не спирам да се чудя на гълъбите...
Как успяват черна кола да я нас*рат в бяло, а бяла - в черно...



имат страхотен усет за контраст:)))))
цитирай
12. furiika - Бръмчее :))) И аз така моря стреса:)))
25.11.2013 19:52
brym4ence87 написа:
Поздрави, Нели! ;-)


Поздрави и от мен, приятелче! ;)
цитирай
13. antivlaks - И поза 96 става !
25.11.2013 19:54
- Ще трябва да Ви вземем проби урина, екскременти и сперма.
- Може ли направо да ви оставя гащите, че много бързам?
цитирай
14. pevetsa - Ха - ха - ха
25.11.2013 20:28
Че за мен всяка нощ е сладък съня ;)
цитирай
15. furiika - :)))
25.11.2013 23:03
antivlaks написа:
- Ще трябва да Ви вземем проби урина, екскременти и сперма.
- Може ли направо да ви оставя гащите, че много бързам?

цитирай
16. furiika - браво на теб! :)))
25.11.2013 23:26
pevetsa написа:
Че за мен всяка нощ е сладък съня ;)


Така и трябва.:)))
Поздрави, приятелче!
цитирай
17. furiika - :)))))
26.11.2013 01:45
анонимен написа:
защо ти слагат минуси като вицовете са много добри?
посмях се от сърце. по-добре да прочета вицове при теб отколкото някое
тъпо стихотворение които са толкова многобройни в този сайт.


Ами някои хора в безсилието си, други от злоба, се чудят какво да направят и като няма какво, слагат минуси. Все повече се убеждавам, че при тях главите им са само декоративни приложения към задниците им.:))))
Споко, нали знаеш, че прости хора и силен вятър нищо не може да ги спре.
А те пък не могат да спрат мен да публикувам вицове, ако ще и 1000 минуса да сложат.
Радвам се, че съм успяла да те развеселя. Пак заповядай! ;)
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961537
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031