Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2008 08:22 - Лошо е жените да се надсмиват над един мъж.Още по-лошо е, да се подсмихват под него.:)
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 3364 Коментари: 4 Гласове:
0



*
*
*



 Пациент влиза при зъболекаря, целият треперещ от страх. Зъболекарят казва:
    - Ето, ако искате ще ви налея една водчица, да пийнете за кураж.
    - Добре, давай.
    Изпива една водка и докторът го пита:
    - Как е, още ли ви е страх?
    - Да, малко. Дай още две големи водки.
    Обръща двете водки за нула време. Докторът пак го пита:
    - Сега как е, събрахте ли смелост?
    - Да, сега съм смел! Само да посмее някой да ми пипне зъба!










Полицай спира таксиметров шофьор и започва да се заяжда:
- Документи?
Шофьора дава...
- Проверка за алкохол?
Човека абсолютно трезвен...
-Добре-казва ченгето.  Караш си колата. На пътя - мъгла. Два фара срещу теб. Какво е това?
-Ами, кола? - отговаря бакшиша.
- То че е кола, кола е, ама каква -  Хонда, Крайслер, Рено, Пежо? Каква? Втори въпрос, внимавай, ако пак не знаеш си глобен:
-Караш си колата. На пътя- мъгла. Един фар срещу теб. Какво е това?
-Ами мотоциклет! - отговаря пак бакшиша.
-Бе, то, че е мотор - мотор е, ама Ямаха ли е, Кавазаки ли е, какъв.?Пак не знаеш! И какво ще те правим сега? 50 лева глоба!
Таксаджията:
-Може ли да  попитам и аз  нещо, и ако  не знаеш, ме пускаш?
-ОК!
-Караш си колата. Виждаш на пътя жена. Къса пола, циците отвън, с дъвка и ти маха. Какво е това?
-Ами проститутка - отговаря полицая.
-Че е проститутка - то е ясно. Ама майка ти ли е, сестра ти ли , жена ти ли...











  Учителката изпитва Иванчо на тема животни:
    - Иванчо, кажи кое е най-гнусното животно, според теб.
    - Вие, госпожо!
    Възмутена госпожата му казва:
    - Утре с родител!
    На другия ден:
    - Иванчо, къде са родителите ти?
    - Прегази ги валяк, госпожо.
    - Ами, тогава, баба ти, или дядо ти да дойдат!
    - И тях ги прегази валяк.
    - Чичо, леля, стринка, нямаш ли?
    - Не, всички ги прегази валяк.
    - Е, все някакви роднини трябва да имаш!
    - Роднини нямам, но имам валяк...











Студентско общежитие. В стаята тича студентка и крещи:
- Момичета, свляйте бързо гащите, идват ни колеги на гости!
След секунда:
- Кви ги вършите бе? Махнете гащите от простора, а  не да  се събличайте!










Отишъл един фермер при сексолог, седнал, държи една диня в скута си и казва на доктора:
- Вече няколко години правя секс, а не мога да намеря клитора!
- Но... тя динята няма..
- Ама докторе... Какво си помислихте! Динята за вас съм я донесъл... аз говоря за козичката ми.










Учителката пита:
- Деца, кое е най-сладкото нещо?
- Захарта.
- Медът.
Иванчо:
- Чукането, госпожо!
- Марш навън!
Излязъл Иванчо, след малко пак влиза:
- Госпожо, аз размислих.
- Какво размисли Иванчо?
- Или сте зле в секса, или любовникът ви не става, ама чукането си е най-сладкото нещо!









Мъж си купил нови обувки, вечерта се съблякъл гол, обул обувките и влиза в спалнята. Жена му го погледнала:
- Какво има?
- Не виждаш ли че съм си купил нещо ново? Ето, членът ми сочи към него!
 Погледала жената, погледала, пък казала:
-По-добре да си беше купил шапка!










 На двама затворници, които са в обща килия  им казват, че при тях ще сложат още един затворник. Единият казва:
- На мен ще ми е любовница, на теб жена.
Другият не е съгласен:
- Не! На мен ще ми е любовница, а на теб жена.
Карали се,карали, накрая се разбрали. По едно време им карат някакъв грамаден, колкото двамата взети заедно. Влиза той и им казва:
- Аз съм вашата мама. Понеже имам само една цица, ще бозаете един по един.


Тагове:   мъж,   още,   Него,   надсмиват,


Гласувай:
0



1. tera - Уеуе, Furi :)
17.10.2008 10:24
Този последният нещо много хард ми се видя.
А онзи за таксиметъра ми напомни един друг виц:

Викторина по радиото и водещият пита:
- Кой е написал "Дамата с камелиите"?
Слушател веднага отговаря:
- Александър Дюма!
Водещият:
- Грешен отговор! Верният е Александър Дюма- син!

И така няколко подобни въпроса (сори, не си ги спомням, пък и ме мързи да пиша :)
И накрая на слушателя му писнало и пита водещия:
- А може ли аз да ви задам въпрос?
Водещият: - Да
- Добре, въпросът е какво е това мъничко, черничко между краката на жената?
Водещият - Ама как не ви е срам, това е национален ефир, деца слушат ...
- Не, кажете, кажете
Водещият накрая:
- Хък, мък, ами това е пу*ка ...
Слушателят със задоволство:
- Грешен отговор! Това е пу*ката на майка Ви!



цитирай
2. furiika - :)))
17.10.2008 10:41
Тера, рано, рано нахранихме читателите с...
:))))))))))))))))))))))))))))
Лек ден, мила!
цитирай
3. sisithebest - супер си ;)
17.10.2008 13:56
а последния си е хард ама е много добър :DDDD
цитирай
4. furiika - sisithebest, :))))))
17.10.2008 17:54
мерси, мила!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974394
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930