Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 09:10 - Жените мазохистки са най-добрите домакини.Те са вързани или за къщата, или за кревата.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8084 Коментари: 24 Гласове:
0



:)
:)
:)





Син на една мутра се прибира след последния учебен ден и баща му го пита:
- Е, как е, сине, как се справи?
- Пет двойки, тате! – отвръща синчето.
- Мале-е-е, голям бой ще падне!
- Знам, тате. Вече съм им взел адресите.







Един мъж решил че жена му трябва да си плаща за сексуслугите и й казал:

-От утре въвеждам ценоразпис за секс. За любовен уикенд, романтична вечеря и невероятна нощ с пълна програма на брега на езерото, в малка вила с всички удобства, масаж и всякакви глезотийки, цената е 250 лв.
За цяла нощ необуздан секс вкъщи, цената е 50 лв. И за едно бързо чукане на пода точно в този момент цената е 5 лв.
Жената бръкнала в портмонето си без да се замисля, набутала в ръката му банкнота отт 50 лв. и му казала:

-Искам 10 пъти чукане на пода.









Един син искал да попътува, да познае света, да опознае жените... и дълго време мислил как да го каже на баща си, за да не остави в него лошо впечатление.
Един ден събрал кураж, погледнал баща си в очите и задъхано издекламирал:
"Тате, аз искам да пътувам много, да съм всеки ден в различен град, да спя в хубави хотели, с непознати жени - и по-стари и по-млади от мен, да правим оргии, да не се обвързвам, а само да се наслаждавам на живота си всеки ден, да бъда с различна жена и ... затова заминавам, не искам да те разстройвам с това, и те моля да не се опитваш да ме спираш, защото съм решил твърдо... "
Бащата обгърнал раменете на сина си и му казал:
"Сине, аз не искам да те спирам, искам само да ме вземеш със себе си... "









На бара е седнала страшно красива мадама, кръстосала предизвикателно дългите си крака, и си пие питието. Всички тежкари от заведението се опитват да я свалят, но без резултат, връщат се по местата си с провесени носове. По едно време към мадамата се приближава някакъв мухъл и й говори нещо. След малко гаджето оставя чашата си , става от бара , хваща под ръка невзрачния тип, и тръгват да излизат. Не издържал един от неуспелите играчи и спира на вратата смотаняка, дърпа го настрани и го пита:
-Какво й каза бе, боклук?
-А, нищо особенно отговорил мухльото и си облизал веждите самодоволно...









Мьж искал да се отърве от жена си и се допитал до комшията:
-Абе  комшу, кажи как да я уморя мойта, без никой да разбере...
-Много лесно бе, 40 дни секс по 3 пьти на ден и тя сама ще каталяса.
Минали 38 дни и сьседите пак се видели... Женения жив умрял, а комшията му го пита как върви всичко.
-Ами нали виждаш, на нищо не приличам...
В това време се покаэала жена му на терасата, ама още по - красива, жиэнена и на всичко отгоре усмихната до уши... Тогава жениха я погледнал и промьрморил сьс сетни сили....
-Смей се, смей се, те още 2 дни ти останаха...





Неделна служба в църквата. Изведнъж се чува страшен тътен и през гъстия дим се появява Сатаната. Огромен, страшен и с рога. Всички от страх се мушнали под седалките, само един човек не се изплашил. Дяволът се приближил към него:
- Знаеш ли кой съм? !
Човечеца:
- Разбира се!
Дявола:
- И НЕ ТЕ ЛИ Е СТРАХ ОТ МЕН?
Човека:
- Въобще не ми пука на хард диска! Аз 36 години съм женен за вашата сестра!







В бар седи страхотна мадама и си пие питието.
Влиза убийствено красив мъж, в перфектна форма, стилна риза, небрежно разкопчана, страхотен релеф на мускулатурата, маркови дрехи, подрънква ключове на Ферари, оглежда се с поглед на хищник и се приближава към мадамата така, както само мъж-мечта може да се приближи. Навежда се и й продумва:
-Ще направя през уикенда за 50 лв. всичко извратено, всичко което пожелаеш от мен, ще бъда твой роб, но само ако успееш да ми го обясниш с три думи.
Жената без да се замисля си бърка в чантата, вади портмоне от алигаторска кожа, набутва в ръката на мъжа 50 лв. и визитка, поглежда го блажено право в очите и с абсолютно равен глас казва:
-БОЯДИСАЙ МИ КЪЩАТА.


Спокойна седмица на всички!
И не забравяйте да се усмихвате!
:):):)



Тагове:   най,   мазохистки,


Гласувай:
0



1. tera - Къде е този перверзник да ми направи
15.06.2009 09:26
ремонта за 50 лева??????
Само по вицовете :(
:))))))
цитирай
2. krotalka - Добро утро Фури!
15.06.2009 09:28
Добре ми започва седмицата!
Дай го насам тоя от последния виц! Намират ми се 50 лв. и къщата ми се нуждае от боядисване!

Весела и щастлива седмица!
цитирай
3. allbi - ха ха
15.06.2009 09:29
Благодаря ;)
обещавам да се усмихвам :)
без да ми пука та хард диска :)))
Усмихната седмица и на теб !
цитирай
4. furiika - Хихихиии, Тера
15.06.2009 09:41
де тоз късмет...
:))))
цитирай
5. furiika - Кротииии!:)))
15.06.2009 09:43
Леле, само да се яви такъв, ще го изцедя от ремонтиии!
:))))))))
цитирай
6. furiika - Аллл, на нас не ни пука на дънните платки,
15.06.2009 09:46
на мъжете хард диска, ако е хард.
:)))))
Поздрави, милааа!
:)
цитирай
7. mariani - :)))
15.06.2009 09:52
Значи не е важно какво говориш, а какво можеш да правиш с...езика! :))))) Усмихната седмица!
цитирай
8. sisithebest - ох,
15.06.2009 10:05
и аз искам да ми боядиса къщата :))))))))
цитирай
9. furiika - mariani, езикът е много важен орган за човека
15.06.2009 10:06
особено за мъжете:))))))))))))))
Поздравииии!
:)
цитирай
10. furiika - Сиси, и не само къщата...
15.06.2009 10:08
:)))))))))))))
цитирай
11. анонимен - vanito
15.06.2009 10:09
За втория виц.....Незнам ,дали един мьж може да умори жена за 40дена ч/з секс,но една жена може само за 24 часа.....УСПЕШНА И УСМИХНАТА СЕДМИЦА!!!!
цитирай
12. furiika - vanito, какви ти 24 часа
15.06.2009 10:11
и 2 са предостатъчни.:)))))))))
Много усмивки и за теб!
:)))
цитирай
13. compassion - Не че нямам 50 лева
15.06.2009 10:20
Мазохистка съм,
затова ще си боядисвам къщата сама.
цитирай
14. bamby13 - !!!!
15.06.2009 11:03
boqdisvaneto na kyshtata me razbi!!!!!!!
цитирай
15. martito - :))))))))))))))))
15.06.2009 11:27
Уааау!!! От поста ти разбирам, че за 50 лв можеш да си купиш доста неща:)))))))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииииии:))
цитирай
16. furiika - compassion, хахахаааааа
15.06.2009 11:43
да му мислят готините пичове, на кой ще са роби...
:)))))))))))))
цитирай
17. furiika - bamby13 :)))))))))
15.06.2009 11:45
каква по-голяма далавера от това, да ти боядисат къщата за 50 лева.
:))))))))))
цитирай
18. furiika - Марти, нали?:)))))))
15.06.2009 11:46
Не ти трябва да си милионерка, за да имаш това...
Усмивки и на теб!
:)))))))
цитирай
19. izvorche - !
15.06.2009 15:23
Няма нещо, което да чета с повече наслада, от твоята страница в блога!
цитирай
20. furiika - Изворче, благодаря ти, мила!
15.06.2009 18:01
Радвам ти се много.Поздрави и целувки, приятелко!
:)))
цитирай
21. drislio - благодаря ти, ето ти един от мен:
15.06.2009 18:55
Човек се изгубил в пустинята. Дълго време вървял, съвсем пребледнял и отслабнал. По едно време съгледал някаква бутилка, наполовина стърчаща от пясъка. Веднага я извадил и отварил. Отвътре обаче вместо вода излетял някакъв си джин. Този джин, както се полага на джиновете, му се поклонил с думите: "Господарю мой...". човекът от щастие изперкал и попитал:
- Ама ти наистина ли си джин?
- Да, джин съм.
- Значи можеш да ми изпълниш всякакво желание?
- Мога, разбира се.
- Аз искам да си отида у дома.
- Ами добре. Да тръгваме тогава натам...
- Абе ти май не ме разбра! Аз искам това да стане бързо!
- Няма проблем, ще потичаме.
цитирай
22. furiika - . drislio :)))))))))))))))
15.06.2009 19:58
Ахахахаааа, що да не потичаме, ако не за друго, поне за здраве.
:))))))))
цитирай
23. vmitkov - Още един разбиващ виц
16.06.2009 12:10
Едно момче отишло при майка си и я пита:
- Мамо, аз какъв съм - евреин или арменец?
Майка му отговорила:
- Според еврейския закон щам майката е еврейка и децата й са евреи. И понеже аз съм еврейка, значи и ти си евреин.
Отишло детето при баща си и го пита:
- Тате, аз какъв съм - евреин или арменец?
Баща му отговорил:
- Според арменския закон щом бащата е арменец и децата му са арменци. И понеже аз съм арменец, значи и ти си арменец.
Детето не останало доволно от отговорите на родителите си и отишло при дядо си:
- Дядо, какъв съм аз? Мама каза, че съм евреин, а тате каза, че съм арменец.
А дядо му го попитал:
- И защо те интересува толкова този въпрос?
А момчето отговорило:
- Защото намерих едно колело на улицата и сега се чудя дали да го продам или да го открадна.
цитирай
24. furiika - Митков:))))))))
16.06.2009 12:18
Това си е сериозна дилема.:)))
Благодаря ти, за свежия виц.
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974898
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930