Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 07:19 - Понякога доброто настроение се предава само по полов път.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8645 Коментари: 33 Гласове:
20



:)
:)
:)


Питат Генко:
- Ти виждал ли си детектор на лъжата?
- Не само, че съм виждал, ами съм и женен за такъв.







Интервю с известна актриса. Журналистът:
- Защо обичате само богатите мъже?
- О! Грешите! Аз обичам само веселите мъже. И не е моя вината, че такива сред бедните няма.








Две приятелки:
- Защо си толкова мрачна тази сутрин?
- Кофти сън имах...
- Разкажи!
- Ми...
- Разкажи!
- Ами, сънувах, че у нас идват Брус Уилис и Брад Пит и започват да се бият с моя мъж за мен.
- Но това си е мечта направо!
- Да, но моят ги наби, гадината!








На автогарата,Гошо изпраща съпругата си на село за провизии:
- Айде чао, поздрави майка си от мен, но не й го казвай!








Един мъж имал много голям член - цели 50 санта и не можел да си намери жена, щото като го видели жените и бягали.Решил един ден да иде на лекар.Влезнал в кабинета и казал:
-Докторе, режи!
Лекарят изумен възкликнал:
-Ти луд ли си бе?-Хората за такова нещо мечтаят, това е дар от бога.
-Не ме интересува, не го искам този дар, режи го!
Лекарят казал:
-Аз не мога да го отрежа, обаче много далеч от тук има една жаба, която  може да ти помогне.
Речено -сторено. Тръгнал човекът да дири жабата. Извървял много път и най-накрая стигнал до блатото. .Жабата си седяла на едно листо по средата на блатото и го гледала. Гледал я и той, и си помислил какво прави той тук при тая жаба. Решил да я пита:
-Жабо, ще се ожениш ли за мене ма?
Жабата го погледнала накриво и рекла:
- Не!
И станало чудо - загубили се точно 10 санта от члена му.
Гледал го ,гледал го и се чудил .Решил, че все още е голям и опитал още веднъж:
-Жабо, ще се ожениш ли за мене ма?
Погледнала го жабата още по - накриво и пак рекла:
.-Не!
И хоп, още 10 санта ги нямало. Не можел да повярва на очите си и въпреки всичко решил да опита за последен път, щото пак му се виждал голям.И рекъл:
- Жабо ша са ожениш ли за мене ма?
Жабата въздъхнала тежко и му рекла:
-А бе, аз на тебе колко пъти да ти казвам Не!Не! И Не!(-30см):)))









Двама отишли да пият в Южния парк. Напили се яко. На другия ден се срещат, единият е целия в синини, отоци, куцащ.
Другият го пита:
- Какво е станало с теб?
- Ами вчера като се разделихме с теб, успях да мина само десетина метра и една кола ме удари в коляното! Точно да стана и един кон с копитото ме удря яко в гърба! Отново падам, ставам и един самолет! С крилото по шията. Едва не ми откъсна главата. Вдигам си главата и бам една ракета точно между очите!
- Ти се майтапиш!
- Не вярваш ли? Питай шефа на въртележката!!!









- Скъпи, вържи ме за леглото. Искам да не се движа, когато ще го правим.
- Защо да те връзвам? Ако искаш да не се движиш, просто се дръж както обикновено.









Един мъж седнал в един бар. До тук нищо странно, но със себе си той водел един щраус и едно мокро до кости коте. Седнал човекът на бара и си поръчал уиски. Изпил го и заплатил за него точно сумата, която барманът поискал.
До тук, колкото и да е странно, все ще се преживее, но с тия точни пари... барманът започнал да се нервира. След като на няколко пъти човека плащал, ама съвсем точна сума, барманът не издържал и го попитал:
- Абе к"ъв cи ти, бе? Не стига, че си водиш в заведението и щрауса и котката, ами и на "сичкото отгоре 10 стотинки бакшиш не остави поне веднъж...
- Офф - въздъхнал човекът - наскоро хванах златната рибка.
Сторило му се на бармана, че нещо няма връзка, но като чул за златната рибка и се оживил:
- И к"во си поръча?
- Ами не виждаш ли - дългокрако пиленце, с мокро котенце и всичко да ми е точно...









Путин и Медведев правят тройка с мацка. Путин я чука на задна прашка, а за Медведев минети. По едно време на Медведев му се приискало и той да чука:
- Другарю Путин, и на мен ми се чука, хайде да се сменим.
Путин отговорил:
- Aми.... сменете се.








Жената на Генко казва:
- Скъпи, нашата прахосмукачка вече съвсем не смуче.
- Интереснооо...от кой ли е взела пример...







:):):):):)



Тагове:   настроение,


Гласувай:
20



1. анонимен - Добро утро!
05.10.2009 07:43
:):))
Добри примери!!!:))
цитирай
2. furiika - tit :)))
05.10.2009 07:47
Добро утро и вземай пример от примерите.
:)))
цитирай
3. martito - Добро утро!:)
05.10.2009 07:57
Усмихната седмица:))
цитирай
4. izvorche - хахаха
05.10.2009 08:01
винаги си в десятката!
цитирай
5. furiika - Усмихната седмица и на теб, Мартиии!
05.10.2009 08:03
:))))
цитирай
6. furiika - Благодаря ти, Изворче!:))))
05.10.2009 08:04
Хубави, макар и работни дни ти желая.
:)))
цитирай
7. malkiatprintz - Хехехехе. . . . . ама вече нито жаб...
05.10.2009 08:40
Хехехехе..... ама вече нито жабите, нито рибките са това, което разказват, че са били някога.... :) Усмихнат ден, Фури :)
цитирай
8. mariani - Добро утро,furiika!
05.10.2009 08:42
Тоя шеф на въртележката много лошо цели невинни хорица, ей :))) Слънчева седмица!
цитирай
9. furiika - Верно е, Принце!:)))))
05.10.2009 08:56
Усмихнат да е и твоят ден!
:)))
цитирай
10. furiika - Добро да е, Мариани!:)))
05.10.2009 08:58
Да, такива шефове най-ги мразя!
Слънчевко да ти е и на теб, мила!
:)))))))))
цитирай
11. krotalka - Весела седмица Фури!
05.10.2009 10:16
Трябва да се внимава с желанията и предложенията за женитба, че кой знае на каква въртележка ще ни качат...

Усмихната седмица!
цитирай
12. furiika - хихиииии:))) Кроти,
05.10.2009 10:19
ако си падаме по "весели" мъже ще си имаме собствена въртележка.
Усмивкиии!
:)))))
цитирай
13. compassion - Фурийче, доказа, че понякога
05.10.2009 12:38
доброто настроение се предава не само по полов път:)))
цитирай
14. furiika - Руми, мерси:)))
05.10.2009 14:07
:)))))
цитирай
15. viovioi - супер са и днес вицовете!
05.10.2009 14:29
Измисли някой за бат'бойко или пък в английски стил хумор. Такъв хумор само за разбирачи на английски смешки. Весела седмица Нели:)
цитирай
16. ivana59 - :))) furiika,
05.10.2009 15:58
Голямо хилене падна... Виж я ти гадината, да пребие Брус Уилис и Брад Пит, ама ха!

Усмихната седмица!
И благодаря за настроението! :)))
цитирай
17. bamby13 - Да, но моят ги наби, гадината!
05.10.2009 17:24
hahahahahahahah
цитирай
18. furiika - Вилиии, ще се постарая, мила.:)))))
05.10.2009 18:44
Благодаря ти за пожеланията.Усмихната седмица и за теб!
:)))
цитирай
19. furiika - ivana59, а де!:)))
05.10.2009 18:46
Те супер героите у дома, пък ние Брус Уилис, та Брад Пит.:)))))
цитирай
20. furiika - bamby13 :)))))))))
05.10.2009 18:46
:))))
цитирай
21. elineli - :))))))
05.10.2009 19:45
Ама,че побойник! :))))))
цитирай
22. batstefan - Ами какво щеше да стане,
05.10.2009 20:33
ако жабата беше казала "да"? Дали жабата щеше да може да се разтегне до 50 см.
цитирай
23. furiika - elineli :)))))))))
05.10.2009 20:57
Да, бре! Да му се не надяваш!
:)))
цитирай
24. furiika - batstefan:)))))))
05.10.2009 20:58
Ако беше казала от раз ДА, можеше и на 100санта да иде.
:)))))))))
цитирай
25. malkiatprintz - "Понякога доброто настро...
06.10.2009 05:16
"Понякога доброто настроение се предава само по полов път" ......... ТЪПО МИ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!

:):):):)
цитирай
26. furiika - Принце,
06.10.2009 06:32
трябва да ти изберем некоя напращела мома за повишение на настроението ти.
:)))))))))
цитирай
27. ivoso - Дай боже,
07.10.2009 08:37
всеки му добро настроение всеки ден....по няколко пъти
цитирай
28. furiika - хихихи:)))
07.10.2009 11:20
ivoso, дай боже!
:)))
цитирай
29. zorro998 - ПО ПРИЧИНА, ЧЕ НЕ СЪМ СЕ ПОЯВЯВАЛ ПОЧТИ ЦЯЛО ЛЯТО ВИ ПОЗДРАВЯВАМ ВСИЧКИ С ЕДИН ВИЦ И АЗ
07.10.2009 16:45
Тя се прибра по-рано и завари мъжа си в спалнята да прави любов с много привлекателна млада жена. Съпругата МНОГО се ядоса!
„Ти си прасе, което нищо не уважава!” – изкрещя тя „Как смееш да ми причиняваш това – твоята вярна съпруга, майката на децата ти! Напускам те! Искам развод на секундата!”
А той отвърна: „Почакай секунда, любов, да мога поне да ти кажа какво стана”
„Добре, давай” – проплака тя, „но това ще са последните ти думи към мен!”
И той започна:
„Ами, докато се качвах в колата на път за вкъщи, една млада Госпожица ме помоли да я закарам. Изглеждаше ми отчаяна и беззащитна, та я съжалих и й казах да се качи. Забелязах, че беше много слаба, недобре облечена и много мръсна. Каза ми, че не е яла от 3 дни!
Така че от състрадание, аз я доведох вкъщи, затоплих пицата, която снощи направих за теб, но ти не я докосна, защото се притесняваш да не надебелееш.
Горкото същество я изяде за секунди.
После, понеже беше много мръсна аз й предложих да си вземе душ и докато тя се къпеше забелязах мръсните й дрехи, целите в дупки, така че ги изхвърлих.
Но тъй като се нуждае от дрехи, аз й дадох дизайнерските дънки, които ти имаш от няколко години, но не ги носиш, защото са ти много тесни. Също и дадох онова бельо, което ти подарих за годишнината от сватбата ни, но ти не носиш, защото не съм имал добър вкус. Намерих и онази секси блуза, която сестра ми ти подари за Коледа, но ти не носиш, само и само да я дразниш и освен това й подарих онези ботуши, които си купи от онзи скъпарски бутик, но отказа да ги носиш, защото някой друг в офиса ти бил имал същите.”
Той си пое дъх и продължи...
„Тя беше толкова благодарна за разбирането ми и помощта, която й указах, че докато я изпращах до вратата тя се обърна към мен през сълзи и каза:
„Моля... дали имате още нещо, което жена ви да не използва?”
цитирай
30. furiika - Зоро, благодаря ти много за хубавия у доста поучителен виц!
07.10.2009 18:30
Който не ползва, друг го използва, нали? :)
Добре дошъл!
:)))))))))
цитирай
31. furiika - Чао!
07.10.2009 22:01
И не всичко, а целия се казва.
:)))))
цитирай
32. istina - Разсмя ме, благодаря!
14.10.2009 12:12
Този за Путин и Медведев до знам в друг вариант - със Станишев и Доган.
цитирай
33. furiika - istina:))))))))
14.10.2009 12:18
Да, и за други личности става!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6975329
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930