Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 08:45 - Любов - това е болест, която се лекува само със секс.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 10397 Коментари: 30 Гласове:
22



:)
:)
:)

КАК СЕ ЗАРАЖДАТ СКАНДАЛИТЕ:



Жена ми стоеше гола в спалнята, гледайки се в огледалото. Не беше доволна от това, което вижда и ми казва:
„Чувствам се ужасно. Изглеждам дебела и грозна. Наистина имам нужда да ми направиш комплимент. ”
Аз й казах: „Зрението ти е почти перфектно! ”

И така започна скандала...








Жена ми и аз отидохме на среща на съучениците.

Аз непрекъснато наблюдавах една пияна жена, поглъщаща питието си на съседната маса. Жена ми попита: „Познаваш ли я? ”
„Да, ”, казах аз, „Тя е старото ми гадже. Разбрах, че е започнала да пие, след като сме се разделили и оттогава не е изтрезнявала. ”
„Господи! ”, каза жена ми, „Кой би повярвал, че някой може да празнува толкова дълго време? ”

И тогава започна скандала...








Отидох в Пенсионното да си подам документите за пенсия.
Жената на гишето ми поиска личната карта, за да провери възрастта ми.
Проверих всички джобове, няма я. Явно я бях забравил вкъщи.
Казах на жената, че много съжалявам, но съм си забравил личната карта и ще дойда по-късно.
Жената каза: „Разкопчайте си ризата. ” Разкопчах я и се разкри побеляла къдрава гръд.
Тя каза: „Побелялата коса на Вашата гръд е достатъчно доказателство за мен. ” И прие документите ми за пенсия.
Когато си отидох вкъщи, възбудено разказах на жена си какво ми се е случило в Пенсионното и тя каза:
„Трябваше да си събуеш панталоните. Щяха да ти дадат и инвалидност. ”

И тогава започна скандала...









Заведох жена си на ресторант. Сервитьорът, по някаква причина, взе първо моята поръчка.
„Донесете ми телешка пържола „а л’англе”, моля. ”
Той каза: „А какво ще кажете за „лудата крава”? ”
„Ами тя сама ще си поръча. ”

И тогава скандалът започна...











Обажда се мъж на приятеля си по чашка: Панталеймоне, ела у нас да пием по една ракия! И онзи отговаря: Не мога сега, Димо Чаталбашев свири във Филхармонията! Онзи много се изненадал на отговора, но затворил. На следващия ден пак му звъни: Панталеймоне, ела да играем белот. Отговорът: Не мога сега, Димо Чаталбашев свири във Филхармонията! На другия ден: Абе брато, ела да гледаме мач бе, имам тука малко и руска салтка. И онзи пак: Не мога сега, Димо Чаталбашев свири във Филхармонията! Онзи не издържал и на другия ден отишъл у тях. А приятелят му вика: Добре, че ме хвана таман излизах: Димо Чаталбашев свири във Филхармонията! Онзи кипнал и го пита: Ко става бе, Брато, къв е тоя Димо Чаталбашев и толкова ли виртуозно свири, че ходиш всеки път да го гледаш? И онзи отговаря: Абе, да ти кажа честно и аз не знам какъв е тоя и дали свири хубаво, но той докато свири във Филхармонията, аз ходя да чукам жена му.








Двама пича в рая, седят си на брега на една рекичка, полянка, шезлонги, голи мацки, в реката тече 24-годишно уиски,пийват, чукат мацките,рай, блаженство вечно..
От храстите изкача един симпатяга:
-Пичове, налейте едно бързо!
Гребнал единия една чаша, нашият я гаврътнал на екс и изчезнал. След 10 мин. пак се появява:
-Пичове, дайте да ударя още едно бе!
-Къде бързаш приятел, седни тук, пийвай си спокойно, чукни нещо от тези хубавици!
-Не мога пичове, в момента съм в реанимацията и непрестанно влизам и излизам от кома...








Един мъж чакал на опашка и решил да разправя вицове:
- Знаете ли по какво се различават полицая и свинята?
Един полицай се обадил:
- По какво?
Оня се огледал сконфузено и измрънкал:
- А, по нищо, по нищо не се различават!








Семейството на малкият Иванчо вечеря. По едно време малкият внезапно забива един въпрос на майка си:
- Мамо, защо на тате му е толкова малко косата на главата?
Майка му му отговаря авторитетно:
- Защото е много умен!
След няколко минути следва втори въпрос:
- А ти защо имаш толкова много?
Вбесена майката само просъсква в отговор:
- Абе, я мълчи там и яж...









Мъж оглежда голото си тяло в огледалото и гордо заключва:
- Ако ми беше 5 см. по-дълъг щях да съм цар.
Жена му минала покрай него, погледнала и добавила:
- Ако беше 5 см. по-къс, щеше да си царица.









ХУБАВА  СЕДМИЦА! :):):)



Тагове:   болест,


Гласувай:
22



1. martito - :))))))))))))))
07.12.2009 08:50
Усмихната седмица и на теб, фури:))
цитирай
2. furiika - Марти, мерси, мила! :)))
07.12.2009 08:51
Много усмивки!
:))))))
цитирай
3. krotalka - Хубаво начало на седмицата!
07.12.2009 09:00
Цялата да е засмяна Фури!
цитирай
4. furiika - Нека е засмяна, Кроти!:)))
07.12.2009 09:04
Предпразнично! :)))))
цитирай
5. mariani - :))
07.12.2009 09:12
Весела седмица, furiika!!!
цитирай
6. tera - Здрасти, Furi :)
07.12.2009 09:14
По повод заглавието - любовта не се лекува със секс, а с брак.
Нали знаеш - Не можете да живеете един без друг? Оженете се и ще можете! :)))

цитирай
7. furiika - Мариани, благодаря! :)))
07.12.2009 09:16
Много усмивки и на теб!
:)))))
цитирай
8. furiika - Тера, много драстична мярка е това бракът! :)))))
07.12.2009 09:17
Но иначе лекува безотказно!
:)))))))))))))
цитирай
9. gothic - Лекува, мамка му. И не повтаря по...
07.12.2009 09:23
Лекува, мамка му. И не повтаря повече. Хубава седмица :)))
цитирай
10. rumyrayk - хубава седмица
07.12.2009 09:24
и на теб:)))
цитирай
11. furiika - Прав си, Готик!:)))))
07.12.2009 09:29
Създава траен имунитет!:))))))))
Много настроение ти желая и аз!
цитирай
12. furiika - Благодаря ти, rumyrayk:))))))
07.12.2009 09:31
Много усмивки и на теб!
:)))
цитирай
13. tera - Айде малко по темата:
07.12.2009 09:32
Двама си говорят за семейния живот.
- Вече 15 години сме женени. В началото така я прегръщах и целувах, че ме беше страх да не, я задуша.
- А, сега?
- Сега, натам отиват нещата!

*****
По време на обяд.
- Семейният живот е една лотария - казва по едно време бащата.
- Все някой печели.
- При вас кой спечели? - пита детето.
- Разбира се, баща ти! - бързо отговаря майката.
*****

Бракоразводно дело, съдията - възрастен мъж с многогодишна практика, дава думата на жената, която е подала молбата:
- Кажете, каква е причината за молбата за развод?
- Г-н Съдия, мъжът ми не иска да правим секс!
Съдията се изумил. В многогодишната му практика това било прецедент! Дава думата на мъжа:
- Г-н Съдия, оженихме се преди 20г. В началото на брака си нямахме нищо. Решихме да спестяваме за жилище. Какво ще ядем в къщи - хляб, сиренце, ако има някое яйце от село...
После се родиха децата, трябваше да спестяваме за тях за дрехи, учебници и други. Какво ще ядем в къщи - хляб, сиренце, ако ими някое яйце от село... Пораснаха децата, трябваше да спестяваме за абитюрентски бал. Какво ще ядем в къщи - хляб, сиренце, ако ими някое яйце от село...
- Е, Г-н Съдия, дайте ми една чорба и с Вас ще правя секс!

:)))
цитирай
14. furiika - хихиии!:)))
07.12.2009 09:56
Тера, този последният е много тарикатски!
:)))
цитирай
15. tera - Туй било разковничето - чорбата! :)))
07.12.2009 10:08
Я виж тоя:

- Знаеш ли, жена ми ме напусна, оставяйки ме без пукната стотинка!
- И моята ме остави без нито една стотинка, но не ме напуска, гадината...

:)
цитирай
16. furiika - ...може и пържолка:)))
07.12.2009 10:12
въпрос на вкус.:)))))
Гадинки сме ние жените, смучем, не пускаме.:))
цитирай
17. compassion - Откакто взе да му се влошава зрението на мъжа ми,
07.12.2009 10:30
поводите за скандали драстично намаляха,
а какъв ли рай ще настъпи като му се влоши и слухът...
цитирай
18. furiika - Ахахахааааа!:))))))))))
07.12.2009 10:36
Леле, Руми, тогава наистина ще си в РАЯ, мила!
:)))
цитирай
19. tera - :)))
07.12.2009 11:05
Жена намерила на ревера на съпруга си рус косъм и вдигнала ужасен скандал. На следващата вечер, след внимателен оглед на дрехите му, не намерила нищо:
- И сега какво, плешива ли си хванал? - извън нерви изревала тя.

цитирай
20. furiika - :))))))))
07.12.2009 11:14
хихи, с перука...
цитирай
21. sisithebest - хихихихии, хахахахха :DDDD
07.12.2009 12:54
весела седмица и от мен :))))))))))
цитирай
22. malkiatprintz - Човек направо да не отиде на конц...
07.12.2009 15:43
Човек направо да не отиде на концерт.... :):):) Поздрави, Фури :)
цитирай
23. furiika - Сиси:)))))))
07.12.2009 18:51
Весела и на теб, мила!
:)))
цитирай
24. furiika - Поздрави, принце! :)))
07.12.2009 18:53
Никакви концерти, вкъщи и само вкъщи!
:)))
цитирай
25. tera - Здрасти, Furi :)
08.12.2009 09:46
Един евреин, стар търговец, решил да ожени разхайтения си син. Отишъл при него и му казал:
- Сине, решил съм да те оженя. Ще събера трите най-лични красавици в Йерусалим, ще ги доведа пред теб, ти ще дадеш на всяка по 10 000 евро и ще ги пратиш на пазара. На другия ден те ще се върнат да покажат за какво са похарчили парите, а ти ще си избереш една за жена.
Довел стария търговец красавиците при синът си, синът им дал парите, и на другия ден те се върнали.
Първата похарчила всичките пари за себе си. Купила са дрехи, обувки, бижута, направила си козметични манипулации, станала красива като богиня.
Старият евреин казал многозначително:
- Ммм дааа.
Втората красавица похарчила парите за благотворителност. Раздавала пари на бедняците, на просяците, на домове за сираци и пострадалите от земетресението в югоизточна Азия, за разработки на нови лекарства и покоряване на космоса.
Старият евреин казал многозначително:
- Хъмммм.
Третата красавица влязла подпухнала, рошава, със скъсан чорапогащтник и счупено токче. Отворила си дамската чантичка и извадила 20 000 евро. Сложила парите на масата пред двамата евреи и казала:
- Ето за един ден успях да вложа парите, играх на борсата купувах и продавах и с много труд удвоих парите.
Старият евреин зарадван до прединфарктно състояние казал на красавиците:
- Оставете ни за малко насаме, моля - и когато те излезли се обърнал към сина си:
- Сине, аз съм сигурен коя си избрал вече ама кажи ми да чуя все пак от твоята уста за коя ще се ожениш, а?
- Е, то е ясно ! За Русата с големите бомби!
цитирай
26. vmitkov - Добро утро!
08.12.2009 11:44
Какво ти добро утро? Та днес е едва понеделник!... Виж, ако беше петък вечерта, това щеше да е добро утро...
цитирай
27. enjoy6 - Невероятна фурийка си,
08.12.2009 18:34
която на момента ме усмихва!:))))
Бъди все така!
Хубава празнична вечер!
цитирай
28. furiika - enjoy6, благодаря ти и аз! :)))))
09.12.2009 07:44
много усмивки!
:))
цитирай
29. batstefan - Забеляза ли?
11.12.2009 20:36
От както се върна жена ми, аз не чета и не пиша много в блог.бг. Че току виж някой няма да си пие ракията с приятеля, няма да играе белот, няма да гледа мач с приятеля си, защото на всяка покана ще отговаря: " сега БатСтефан пише в блога."
Пожелавам ти мноооого :))))
цитирай
30. furiika - Бат'Стефане:)))))))
12.12.2009 08:36
Много хубави мигове с жена ти и много усмивки!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973818
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930