Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 09:04 - Някога с нея деляхме едно легло, сега се хванахме за мебелите.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 19778 Коментари: 48 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:)
:)
:)

 
Две жени разговарят:  - Ти къде работиш?  - В института по ...  - А като каква?  - Като любовница, но ми плащат за професор.





- Срещат ли се още хубави мъже?  - Да, но все по-често се срещат един с друг.





Петимата лоши вълка хванали палавата Червена шапчица и й се изредели. Седят, почиват си и питат:  - Шапчице, вкъщи какво ще кажеш?  - Ще кажа, че са ме хванали десет вълка и са ме минали всички.  - Как така десет? – учидили се вълците. – Ние сме петима.  - Още едно кръгче няма ли да има?!






Говорят си двама:  - Започнах да й правявя комплименти, а тя да ме шамароса.  - Нещо неприлично ли й каза?  - Аз си мълчах даже.  - Че какви комплименти си правил?  - С ръце.






Срещат се двама приятели: - Здрасти Жоре, с кво ще се похвалиш? - Абе, запознах се с една мадама - много я бива… в готвенето. И освен това обича да пазарува и да шета! - Ей Жоре, ако се навие да хвърля и кофата - направо я вземай! 






Докер се прибира от работа в къщи. Отваря вратата и вижда жена си гола-голеничка на пода и един як юнак върху нея. Причернява му и както бил с лопатата, му нанася два удара по задника. Ебача извикал: - Стигааа - влезе... 






Черно БМВ 7-ца с тъмни стъкла стои на червен светофар. Зад него приближава багер, не успява да спре и с лопатата подбира задната броня. Тя пада с дрънчене, а от колата излиза борче без врат, от най-яките, и наперено се запътва към багера. Почукал на прозореца: - Излез бе, да не влазам аз! Вратата се отваря и отвътре се подава един здрав българин, два на три метра: - Кажи бе, момче, кво ти трябва? Борчето като видяло зора и веднага свило знамената: - Ами... аз... такова, имаш ли ключе 14, да си завия бронята, че нещо падна... - Нямам, пич, аз до 27 ги затягам на ръка! 







- Скъпи, - казва жена на мъжа си, - докато теб те нямаше, продадох на съседа старото ни “Рено”... - За колко? - За хиляда... - За хиляда??? Извинявай за думата, ама той направо те е прекарал! - Не, за това си плати отделно! 







Майка кърми детето си в парка. Към нея се приближава Бате Енчо, водещ на детското предаване "Кой е по- по- най". Любимецът на всички дечица се усмихнал лукаво и съобщил на смутената родителка: - Госпожо, зная, че е трудно да повярвате, обаче синът ви ме покани днес да обядвам с него...




Да кръстиш тоалетна хартия "Емека", е същото като да кръстиш кура си е "Етвърд"!      



Аз обаче, Твърдо съм "ЗА" много усмивки през новата седмица! :):):)



Гласувай:
81



1. sladyr4eto87 - раздаваш всеки път много настро...
21.02.2011 09:15
раздаваш всеки път много настроение усмихната успешна ползотворна слънчева седмица и на теб
цитирай
2. furiika - :))))
21.02.2011 09:21
sladyr4eto87 написа:
раздаваш всеки път много настроение усмихната успешна ползотворна слънчева седмица и на теб


раздавам - да има за всички!
Усмивкиии!
:))
цитирай
3. lubima - хаххаха това последното ме разсмя ...
21.02.2011 09:43
хаххаха това последното ме разсмя най-много!!Ейййй Фури пак ми докара звезди в очите ;)....имам нужда от постовете ти))Весела седмица и на теб)))и много, мнооого широки усмивки ;)
цитирай
4. furiika - мерсиии:))))
21.02.2011 09:45
lubima написа:
хаххаха това последното ме разсмя най-много!!Ейййй Фури пак ми докара звезди в очите ;)....имам нужда от постовете ти))Весела седмица и на теб)))и много, мнооого широки усмивки ;)



Давам ти най-широката си усмивка, приятелко!
:)))
цитирай
5. despinida - Пооч-нахме седмицата...:)))
21.02.2011 09:58
Отивам с усмивка на тръстиката :))))
Поздрави, Фури!
цитирай
6. furiika - поооочнахме я:)))
21.02.2011 10:01
despinida написа:
Отивам с усмивка на тръстиката :))))
Поздрави, Фури!



Друго си е с усмивка на тръстиката, нали?;)
Поздрави и на теб, мила!
:)))
цитирай
7. razkazvachka - Хахахаха!
21.02.2011 10:07
Фури, днешната серия вицове няма да ги показвам в къщи - щото аз не изхвърлям кофата:))))

Но пък от друга страна - падането на академичните услуги е обезпокоително. Горката жена от виц номер едно - да й плащат като на професор си е чисто минаване.
Виж, друго е, ако си на щат като професор, пък ти плащат като на компаньонка - ей тва е мечтата на всички млади асистентки.
цитирай
8. kass - :))))
21.02.2011 10:10
Да кръстиш тоалетна хартия "Емека", е същото като да кръстиш кура си е "Етвърд"!
***
абе, не е баш същото :))))), поне не е постоянно състояние :))))...
Но важното характера да му е Емек... :))))
Поздрави Фури и весела седмица от мен :))))...
цитирай
9. furiika - хм:))))
21.02.2011 10:11
razkazvachka написа:
Фури, днешната серия вицове няма да ги показвам в къщи - щото аз не изхвърлям кофата:))))

Но пък от друга страна - падането на академичните услуги е обезпокоително. Горката жена от виц номер едно - да й плащат като на професор си е чисто минаване.
Виж, друго е, ако си на щат като професор, пък ти плащат като на компаньонка - ей тва е мечтата на всички млади асистентки.



не бях се замисляла за това, че обратното май е по-печелившия вариант. Дай, Боже всекиму!:)))))))
цитирай
10. furiika - хахахааа:)))
21.02.2011 10:13
kass написа:
Да кръстиш тоалетна хартия "Емека", е същото като да кръстиш кура си е "Етвърд"!
***
абе, не е баш същото :))))), поне не е постоянно състояние :))))...
Но важното характера да му е Емек... :))))
Поздрави Фури и весела седмица от мен :))))...


Права си, приятелко! Характера - мек, кура - твърд:)))))))))
Поздрави, миличка и много усмивки!
:)))
цитирай
11. tera - Това за "Емека"-та е готино...
21.02.2011 11:21
Нещо като да кръстиш господарката "Етясна"... :)
Боже, какво изтърсих :( Лошо ми влияеш ти, много лошо...
Бе я си ме взимай у Лондона-града да си разпраяме по цел уйкенд вицове :)))
цитирай
12. furiika - :)))
21.02.2011 11:25
tera написа:
Нещо като да кръстиш господарката "Етясна"... :)
Боже, какво изтърсих :( Лошо ми влияеш ти, много лошо...
Бе я си ме взимай у Лондона-града да си разпраяме по цел уйкенд вицове :)))



за влиянието - лошо, лошо, колко да е лошо, я? :)))
за взимането в Лондон - дис ис гуут айдеа:)))))
цитирай
13. анонимен - За нещастните вълци
21.02.2011 11:48
Ходела Червената шапчица и попаднала на Вълка. Тя му казала, Вълчооооо.... Вълкът я погледнал и започнал да си смъква гащите. В това време иззад храста изскочил горски, завъртял на Шапчицата 4 шамара и се развикал: Я да вървиш при баба си, малка курвичке! Трети вълк ми уморяваш тази седмица!!!
цитирай
14. furiika - е, к'во толкова
21.02.2011 11:51
katana написа:
Ходела Червената шапчица и попаднала на Вълка. Тя му казала, Вълчооооо.... Вълкът я погледнал и започнал да си смъква гащите. В това време иззад храста изскочил горски, завъртял на Шапчицата 4 шамара и се развикал: Я да вървиш при баба си, малка курвичке! Трети вълк ми уморяваш тази седмица!!!



само 2 кръгчета:))))))
цитирай
15. vmir - Това за Бате Енчо не е виц, а истина.
21.02.2011 13:43
Веднъж Бате Енчо (първи приятели сме от училище) ме сложи на някаква сцена между някакви дечица, а аз се чувствах като слон в бижутерия и ужасно се страхувах да не стъпча някое дете. Чешитът обаче ми вика, "Давай, смело, ако стъпчеш някое, ще направим ново на майка му", а майките наоколо, вместо да ни наврат в кучи задник, само се хилят.
цитирай
16. bairakslavei - - Срещат ли се още хубави мъже? - ...
21.02.2011 14:03
- Срещат ли се още хубави мъже?
- Зная, че е трудно да повярвате, като любовница са ме хванали десет докера .
- Колко ? Ами... аз... такова........Как така десет ?
- Извинявай за думата, ама като любовница, ми плащат по хиляда ....
- И кой е по- по- най-як юнак ?
- Ей Жоре то , с кура си обича да хвърля - БМВ 7-ца .
цитирай
17. furiika - хихи:)))
21.02.2011 14:05
vmir написа:
Веднъж Бате Енчо (първи приятели сме от училище) ме сложи на някаква сцена между някакви дечица, а аз се чувствах като слон в бижутерия и ужасно се страхувах да не стъпча някое дете. Чешитът обаче ми вика, "Давай, смело, ако стъпчеш някое, ще направим ново на майка му", а майките наоколо, вместо да ни наврат в кучи задник, само се хилят.



че що да ви навират в кучи задник, не са ви лоши намеренията:)))))))
цитирай
18. furiika - Интервю...познайте с кой:))))))))
21.02.2011 14:12
-Хубав мъж ли си?
-Докер съм за 10 таман!
-Добро ли ти е заплащането?
-Плащат ми като за професор, ама на теб ще ти платя като на любовница.
-Това комплимент ли беше?
-Извинявай, с ръката си ли го направих?
-Стигаа...влезе
-Няма начин, той Етвърд...
-Щом е така, синът ми те кани да обядваш с него.

:)))))
цитирай
19. monaliza121 - Аааа
21.02.2011 15:33
Вече няма да слизам от колата, като ми падне бронята.:))))))
цитирай
20. furiika - оооо,
21.02.2011 15:36
monaliza121 написа:
Вече няма да слизам от колата, като ми падне бронята.:))))))



в никакъв случай не поемай такива рискове:))))))))
цитирай
21. pezz - super яко
21.02.2011 17:06
- Нямам, пич, аз до 27 ги затягам на ръка!
Страхотен виц,ще си го запазя в колекцията.
цитирай
22. furiika - нали? :)
21.02.2011 17:30
pezz написа:
- Нямам, пич, аз до 27 ги затягам на ръка!
Страхотен виц,ще си го запазя в колекцията.


и мен ме кефи много:)))
цитирай
23. malkiatprintz - Ами като не ще да философства вкъщи ...
21.02.2011 19:10
Ами като не ще да философства вкъщи като професор, не носи на комплименти и не го кани на вечеря, ще се хванат за мебелите я! Тогава ще се чуди къде са хубавите мъже и ще се надява и на вълци... Ама поне кофата да започне да изхвърля, Фури, че тоя дето ги завинтва до 27 с пръсти, така ще я мине с Етвърдата лопата, без да си плаща отделно, че ще й направи главата Емека :):):):)
цитирай
24. furiika - ахахахахааа:))))
21.02.2011 19:16
malkiatprintz написа:
Ами като не ще да философства вкъщи като професор, не носи на комплименти и не го кани на вечеря, ще се хванат за мебелите я! Тогава ще се чуди къде са хубавите мъже и ще се надява и на вълци... Ама поне кофата да започне да изхвърля, Фури, че тоя дето ги завинтва до 27 с пръсти, така ще я мине с Етвърдата лопата, без да си плаща отделно, че ще й направи главата Емека :):):):)



Принцеееее:)))) Това последното направооо ме хвърли в дувара:)))) Шшшшт, да не те чуе моичкия, че не ми се мисли за главата ми, щото много Етвърда:)))))
:))))))))
цитирай
25. antivlaks - Добре ,че ме подсети !!!!
21.02.2011 23:04
Ще зарежа жената на миньора , че с кирката е ......... малко кофти !!!
цитирай
26. furiika - :)))))))))
21.02.2011 23:08
antivlaks написа:
Ще зарежа жената на миньора , че с кирката е ......... малко кофти !!!


прав си, кофти е - че не се знае къде и какво още може да влезе:))))))))
цитирай
27. yotovava - От мен усмивките ги имаш
21.02.2011 23:14
и успешна седмица! :)))))))))))))))))))))))))))
Валя
цитирай
28. furiika - и от мен:))))
21.02.2011 23:30
yotovava написа:
и успешна седмица! :)))))))))))))))))))))))))))
Валя


успешна нека е и за теб!
:)))
цитирай
29. gothic - "Етвърд"!
21.02.2011 23:30
Все по-рядко обаче. И все по за кратко. Обаче - настроението е на 6! Не и без твоя помощ :)))))
цитирай
30. furiika - хехехе:)))
22.02.2011 00:17
gothic написа:
Все по-рядко обаче. И все по за кратко. Обаче - настроението е на 6! Не и без твоя помощ :)))))


за къде сте вие без мен...:)))))
цитирай
31. malkiatprintz - Ами като не ще да философства вкъщи ...
22.02.2011 01:17
furiika написа:
malkiatprintz написа:
Ами като не ще да философства вкъщи като професор, не носи на комплименти и не го кани на вечеря, ще се хванат за мебелите я! Тогава ще се чуди къде са хубавите мъже и ще се надява и на вълци... Ама поне кофата да започне да изхвърля, Фури, че тоя дето ги завинтва до 27 с пръсти, така ще я мине с Етвърдата лопата, без да си плаща отделно, че ще й направи главата Емека :):):):)



Принцеееее:)))) Това последното направооо ме хвърли в дувара:)))) Шшшшт, да не те чуе моичкия, че не ми се мисли за главата ми, щото много Етвърда:)))))
:))))))))


Няма страшно, Фури :) Ако интуицията на жената Емека, тогава даже и главата й да Етвърда, ще си постига щенията Емеко, като Емекне Етвърдостта на мъжа :):):)
цитирай
32. vmir - 15. vmir - Това за Бате Енчо не е виц, а истина.
22.02.2011 01:53
furiika написа:
vmir написа:
Веднъж Бате Енчо (първи приятели сме от училище) ме сложи на някаква сцена между някакви дечица, а аз се чувствах като слон в бижутерия и ужасно се страхувах да не стъпча някое дете. Чешитът обаче ми вика, "Давай, смело, ако стъпчеш някое, ще направим ново на майка му", а майките наоколо, вместо да ни наврат в кучи задник, само се хилят.



че що да ви навират в кучи задник, не са ви лоши намеренията:)))))))


Верно, че добрите намерения трябва да са над всичко, ама като си мислим с идиота първо за другите работи... )))
цитирай
33. mariani - Хубава
22.02.2011 08:34
седмица и от мен, furiika :)
цитирай
34. furiika - Принце,
22.02.2011 11:35
Емекването на Етвърдостта мъжка е наш, женски приоритет:))))))) Отдъхнахте ли си сега? :Р
цитирай
35. furiika - vmir, добрите намерения
22.02.2011 11:38
водят до добри пОмисли:))))
цитирай
36. furiika - хубава и усмихната
22.02.2011 11:38
mariani написа:
седмица и от мен, furiika :)


нека е!:)))
цитирай
37. enjoy6 - Здрав хумор
22.02.2011 12:42
здрави усмивки!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрави и хубава седмица и на теб!:)))
цитирай
38. furiika - дааа:)))
22.02.2011 12:44
enjoy6 написа:
здрави усмивки!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрави и хубава седмица и на теб!:)))



хумора Етвърд:))))
Поздрави и усмивки!:)
цитирай
39. gvk44 - Майка кърми детето си в парка
22.02.2011 17:35
В парка.Млада, красива майка с бебче.Сваляч-към мамето
-Ай, какво сладко бебче-мога ли да целуна мястото от което е излязло ?
мамето-
-Можеш да целунеш на баща му хуя, той току що излезе от там.
цитирай
40. kometapg - Съсипа ме от смях! :))) Усмихната ...
22.02.2011 21:28
Съсипа ме от смях! :)))
Усмихната и много успешна седмица от мен!:)
цитирай
41. furiika - хихи:)))
22.02.2011 22:36
gvk44 написа:
В парка.Млада, красива майка с бебче.Сваляч-към мамето
-Ай, какво сладко бебче-мога ли да целуна мястото от което е излязло ?
мамето-
-Можеш да целунеш на баща му хуя, той току що излезе от там.



добре му го е казала:))))
цитирай
42. furiika - мерсиии:))))
22.02.2011 22:37
kometapg написа:
Съсипа ме от смях! :)))
Усмихната и много успешна седмица от мен!:)


да ти се връща двойно:)))))
цитирай
43. bizcocho - Ех, фури:( Само пет и само две кръ...
23.02.2011 03:08
Ех, фури:( Само пет и само две кръгчета :((((
цитирай
44. furiika - да бе...
23.02.2011 11:20
bizcocho написа:
Ех, фури:( Само пет и само две кръгчета :((((



това на нищо не прилича...
:)))))))
цитирай
45. makont - И този път бяха страхотни,
23.02.2011 16:43
Фури, внимавай с тоалетните хартии, нали знаеш защо е двупластова. Добре, че спряха китайските, че беше поредният номер да ни бръкнат в г...а! Усмивки и от мен!
цитирай
46. furiika - хиихихиии:)))
23.02.2011 17:14
makont написа:
Фури, внимавай с тоалетните хартии, нали знаеш защо е двупластова. Добре, че спряха китайските, че беше поредният номер да ни бръкнат в г...а! Усмивки и от мен!



това за китайската хартия си беше самата истина, ама номера им не мина:))))))
Много настроение ти желая и аз!
:)))
цитирай
47. dengubara - Evelika si!
25.02.2011 08:18
Sega go kazvam s ruce:
tuka zapochva nejno i polegato - sega - oformyame - stesnyavame - krugoobrazno - posle nadulboko - nashiroko - navisoko
i oste edno krugche:)))))

6e me pro6tava6 za tupata azbuka, ama gledai me v rucete - az sum 1.91 i rucete mi sa suotvetstva6ti
цитирай
48. furiika - олееее
25.02.2011 11:24
dengubara написа:
Sega go kazvam s ruce:
tuka zapochva nejno i polegato - sega - oformyame - stesnyavame - krugoobrazno - posle nadulboko - nashiroko - navisoko
i oste edno krugche:)))))

6e me pro6tava6 za tupata azbuka, ama gledai me v rucete - az sum 1.91 i rucete mi sa suotvetstva6ti



представям си какъв ти е палеца...:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974775
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930