Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2013 09:23 - След няколко години брак, мъжът придобива способността да поглежда жена си, без да я вижда, а тя - способността да вижда съпруга си, без да го поглежда.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6903 Коментари: 9 Гласове:
67


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


Две блондинки си говорят: - Ти по документи ли спечели конкурса? - Не, по бельо…


Секретарка влезнала в кабинета на шефа си и казала: 
- От сега нататък ще трябва да ми пращаш по 3 хиляди лева на месец! 
Ръководителят със сарказъм: 
- Кой ти каза това, скъпа? 
- Моят гинеколог, а адвокатът го потвърди!




Проект за видео-реклама: Проститутка прави свирка на борец. Борецът свършва и казва: - Гълтай! Проститутката: - Няма! Борецът: - Гълтай! Проститутката: - Няма! Не искам! Борецът: - А какво искаш? Проститутката извърта глава и извиква: - Швепс!



Шоу в стриптийз бар. Стриптизьорката съблича първа дреха, барът ликува, бурни аплодисменти. Сваля следващата дреха, същата реакция от заведението. Накрая стигнала до прашките, а в залата тишина. Тя: - Какво? Не ви харесвам ли? А от последните редове: - Напротив, сладурче, но с една ръка не е удобно да се ръкопляска...




Седят двама грузинци и пият вино. Минава  погребално шествие:
. - Кой е?
- Гиви. През целия си живот пил, пушел, по жени ходел.  
След 20 минути минава друго погребение.
- Кой е това?
- Гогиi. Не е пил, не е  пушил, само  с жена си е живял ...
- Налейте да пием за двадесетте минути разлика.




Мъж милионер при гадателка: 
- Представите си, влюбих се в 25 годишна, а аз съм на 65, но съм много богат! Как мислите, шансовете ми ще се увеличат ли, ако кажа, че аз съм на 55? 
- Шансовете ви се увеличат, ако кажете, че сте на 75!




Когато един мъж се прозява без да сложи ръка пред устата си, то той показва, че е невъзпитан. А когато една жена се прозява без да слага ръка пред устата си, то тя просто показва възможностите си.




Аз няма да показвам възможностите си, а ще ви кажа привет от БГ, с пожелание за весело настроение и много усмивки! :) :) :)

 



Гласувай:
73



1. viovioi - Ха добре дощла у дома!!!
05.08.2013 13:34
Бръмна ли ти вече главата от оплакванията на близки, роднини , приятели и познати? Защото тук е много зле работата.
цитирай
2. brym4ence87 - След няколко години брак, мъжът придобива способността да поглежда жена си, без да я вижда, а тя - способността да вижда съпруга си, без да го поглежда.
05.08.2013 13:49
Не ме разубеждавай точно преди финалната права! ;-)))


Поздрави и от мен, Фурийке!
цитирай
3. furiika - Да, Вили :)))
05.08.2013 14:35
зле е положението, наистина, но управниците нали тръгват по морето, какво ги е еня за хората...
цитирай
4. furiika - бръмчееее, чакам финалната права при вас:))))
05.08.2013 15:06
другото е - майтап да става ;)
Поздрави и от мен!
:)))
цитирай
5. monaliza121 - Привет, Фурийка!:)
05.08.2013 19:07
20 минути разлика не са за пренебрегване при други обстоятелства, но в този случай
са за наздравица!:)))
цитирай
6. furiika - мерси, мерси:)))
05.08.2013 19:32
анонимен написа:
Аплодисменти за двадесетте минути разлика!!! :) :) :)



както казва моята приятелка, 20 мин. в друга ситуация не са за пренебрегване, но в този случай, да си кажем едно "наздраве"! :)))
цитирай
7. furiika - хаха:)))
05.08.2013 20:14
monaliza121 написа:
20 минути разлика не са за пренебрегване при други обстоятелства, но в този случай
са за наздравица!:)))



колко си права, приятелко, колко си права:))))))))))
цитирай
8. dinkov - Динков
05.08.2013 23:27
Абе наздраве и от мен. Сега за 20 минути въпрос ли ще го правим :)))
А навремето какви съдържателни реклами имаше "Таба даба Швееепс" :)))))))))))))
Хубава седмица.
Ицко
цитирай
9. furiika - хахаха:)))
06.08.2013 00:53
[quote=dinkov]Абе наздраве и от мен. Сега за 20 минути въпрос ли ще го правим :)))
А навремето какви съдържателни реклами имаше "Таба даба Швееепс" :)))))))))))))
Хубава седмица.
Ицко
[/quote


хубава седмица, Ицко:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974018
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930